(Dez)lipeli astrologice
Niciodată nu s-au potrivit astrele ca să-mi facă mie pe plac. Mereu m-am înţeles bine cu cei incompatibili din punct de vedere teoretic şi nici nu m-am regăsit prea tare la caracteristicile zodiei mele.
Din câte am înţeles, birourile de resurse umane şi cei care realizează interviuri ţin cont de faptul că angajatul ideal trebuie să fie născut în zodia fecioarei, un şef perfect trebuie să fie leu iar un avocat de nota zece să fie balanţă.
Speculaţiile financiare s-au extins când au apărut cabinetele astrologice. Am intrat într-o zi, aşa, pentru cultura mea generală (cum obişnuiesc să spun) să văd ce se petrece acolo. Pentru a ţi se calcula o astrogramă trebuie să plăteşti cam 160 de ron iar pentru un raport extraordinar despre cum eşti tu ca personalitate, încă 140 de ron.
Mă întreb totuşi: de ce oamenii nu au răbdare să vadă dacă se înţeleg sau nu în realitate şi caută răspunsuri despre relaţiile lor în altă parte? Doar nu ai cum să fii cu un pas înainte când spui: aha, ştiu eu cum sunteţi voi, săgetătorii!
Un amic le spunea fetelor cu care ieşea ba că este balanţă, ba că este leu, de fiecare dată după ce ele îl întrebau să vadă cât sunt de compatibili. M-am amuzat teribil însă când un alt amic se ferea să spună că este scorpion tocmai pentru că fetele fugeau de el din start.
Întrebarea de-a dreptul genială este alta: ce zodie ai fi vrut să fii? Nu de alta, dar unele mămici aleg luna în care vor să nască…
Filed under: Mă amuz | Tagged: astrologie, compatibilităţi, zodii









Nici la mine nu s-au potrivit astrele. De asta nici nu consider ca este ceva adevarat. Lipseste dovada care sa spuna: “uite, mai, ca si horoscoapele astea pot fi folosite la ceva”
Sunt capricorn deci nu sunt angajat ideal? Statistic vorbind doar ~8% dintre oameni sunt in zodia fecioarei. Restul de ~91% sunt buni de nimic? E o prostie din partea celor care angajeaza pe acest motiv.
Oamenii cauta raspunsuri in alta parte pentru ca dureaza mult pana realizezi cat de compatibil esti cu cei din jurul tau. Numai ca nu cauta bine daca se uita la horoscop. O varianta buna ar fi sa caute prin prietenii comuni sau alte referinte dar asta este offtopic.
As fi vrut sa existe a 13-a zodie care sa nu apara in nici un zodiac, sa nu o stie nimeni decat cei nascuti in ea. In momentul in care respectiva persoana indeplineste o varsta la care poate intelege i se va spune: “Tu esti un om special, nascut in zodia 13″. Probabil am vazut prea mult SF si filme cu conspiratii sau cu secrete aflate dupa mult timp.
ehei, daca am lua aminte mai des la inteleptii geto-daci, mesteri in spusele astrelor, poate ca nu ne-am mai risipii in zodiace si oracole, previziuni cu iz comercial si atat….
o adevarata lectie postarea ta, invita la chibzuinta si inspira zambet, felicitari si respecte,
SIBILLA
am o prietena care, de cate ori o intreaba cineva in ce zodie e, ea da ochii peste cap, isi trece mana prin par si intreaba la randul ei: tu ce zodie imi dai? si apoi mai flutura din gene…
in ceea ce ma priveste pe mine…eu nu cred in zodii, astrologie, horoscoape…mi se pare destul de putin probabil ca, felul in care erau pozitionata planetele si stelele in clipa in care m-am nascut, sa-mi influenteze cumva destinul si felul de a fi si de a gandi.
sunt gemeni dar asa nu-mi pasa
who cares
si ai platit pt. astrograma ?
Am avut o prietena care, desi nu era(sau cel putin nu parea) obsedata de chestii astrologice, avea cunostinte vaste in domeniu. Dupa spusele ei citate din mai stiu eu ce carti, reviste, etc., noi doi nici nu ne-am fi potrivit intr-un fel, eu fiind taur, ea berbec. Si totusi nu ne-am certat niciodata.
Cert este, si asta ca o exceptie intaritoare, sunt unele caracteristici ale zodiilor pe care le-am sesizat ca fiind adevarate la foarte multa lume. De ex, taurii se spune ca sunt incapatanati si practici, exact asa ca mine. Dar, cati pot spune ca nu pot fi caracterizati astfel?
Una peste alta, poate ca exista ceva ce a determinat pana la urma aparitia acestei pseudostiinte, asa ca , fie si numai din cauza multitudinii de adepti pe care ii are, cred ca cel mai indicat este sa fii putin retinut in a avansa precepte categorice si extreme, indiferenta curioasa fiind cea mai buna solutie.
Cred că horoscopul, zodiacul şi tot ansamblul ăsta are o sursă din care vine, ca toate lucruile…
Din punctul meu de vedere e clar că nu poate veni de la Dumnezeu:
1. Dumnezeu e omniscient. Dumnezeu cunoaşte viitorul. Dar el vrea binele omului. Nu cred că e spre binele omului domeniul ăsta.
2. La origine astrologia, magia, spiritismul chiar dacă primesc noi denumiri au aceeaşi sursă. Şi din aceeaşi sursă veneau şi cunoştinţele vechilor vrăjitori, cititori în stele, cei care cheamă duhurile.
3. În istoria biblică Dumnezeu a dat porunci aspre cu privire la vrăjitori. Orice vrăjitor trebuia omorât. Dacă Dumnezeu ar fi fost sursa vrăjitorului de ce ar fi dat El astfel de legi?
În schimb Satan e cel care ţine mintea omului ocupată cu tot felul de lucruri…
1. Satan nu e omniscient, dar poate preconiza foarte bine ce urmează să se întâmple. E bine de ştiut că el nu e cu coarne, coadă şi copite (chiar dacă îi face mare plăcere ca oamenii să-l considere prost). Înainte de a se naşte răul în el a fost primul după Fiul lui Dumnezeu. Iar prin cădere puterile lui nu au scăzut, ci şi-au schimbat direcţia.
2. Având multă experienţă în amăgirea oamenilor el ştie cum să procedeze.
- oamenii să neglijeze adevărul
- oamenii să iubească poveşti, etc
- el să prezică anumite evenimente (prin agenţii săi)
- tot el să aducă la împlinire evenimentele prezise
- iar dacă s-a împlinit vine şi zice: Nu e aşa că de la Dumnezeu vine asta? Nu e aşa că e un lucru bun?
Mulţi consideră acest domeniu o poveste, un SF… şi cel rău se bucură.
Cine nu crede în existenţa bătăliei dintre Dumnezeu şi Satan trebuie să recunoască cel puţin că horoscopul e o prostie.
Dar… după Biblie amăgirea nu se va opri la un nivel mic (gen horoscop, preziceri, etc). Ştiind că timpul lui de activitate e limitat Satan va depune orice efort pentru a amăgi oameni, nu pentru că asta ar ajuta destinului lui… ci pur şi simplu… pentru că e vrăjmaşul binelui.
Dar binele va birui şi cei ce aleg binele, de asemenea.
Mihai,
A 13-a zodie spui? Cred că ar fi fost şi mai interesant să existe cam 224, atunci ar fi fost oamenii complet derutaţi.
Restul de 91% trebuie să fie şefi sau asistenţi probabil
Sibilla,
Pe timpuri se foloseau astrologii la curţile împărăteşti pentru a calcula perioadele favorabile de a purta războaie. sunt curioasă dacă asta-i ajuta sau altceva
Eugen,
Eu am intrat doar să văd ce se întâmplă acolo, ştiam că oamenii fac afaceri pe baza naivităţii altora…
Ionuţ,
eu cred că este bine să fim informaţi dar nu să ne lăsăm conduşi de nişte pseudo-ştiinţe
Ghiţă,
Foarte bun istoricul prezentat de tine! Într-adevăr, privind la origini şi la sursa din care provin lucrurile totul devine mai simplu şi ne putem da seama dacă este sau nu înşelare. Probabil că mai sunt o grămadă aparent nevinovate.
de ce sunt povestile rele?
Oana,
Dacă ai şti câţi oameni frustraţi există pe lumea asta că nu ştiu ora exactă a naşterii lor
Tu de ce poveşti spuneai?
Nu cred in astrologie..
De exemplu, ieri aveam in zodica ( pe care l-am citit din greseala
) ca nu se va intampla absolut nimic dpdv financiar , ba chiar ca o sa pierd niste bani. In realitate , ieri au intrat banii de bursa
Lasand la o parte ca pana acum am iubit doar fete din zodii incompatibile , mama chiar m-a programat, pentru ca is nascut in aceeasi zi cu taica-meu
centrefold,
Asta da potriveală, ce zodie are aşa mare căutare? Aveam şi eu o cunoştinţă care şi-a programat băiatul în zodia leului
“de ce sunt povestile rele?”
Oana,
Nu mă refeream neaparat la basme… Mă gândeam de exemplu la evoluţionism. E o simplă poveste.
Şi cine nu vrea să creadă adevărul preferă (în ciuda oricărui fapt) să aleagă o poveste.
Şi efectele acestei poveşti (evoluţionismului în exemplul dat) se văd în istorie.
Câtă discriminare a ieşit în ce priveşte diferitele rase ale omului… Câţi oameni nevinovaţi au murit pentru că cineva e “mai evoluat”? Şi numărul s-a pierdut…
Ghita,
Cati oameni nevinovati au murit din cauza rasismului versus cati oameni au murit din cauza fanatismului …
Hmmm ?! Si daca stau sa ma gandesc mai bine si asa zisul rasism are tot cauze religioase …
Hmmm !
anaAyana, ma refeream la povestile de care pomenea GhitaB.
GhitaB: nu am sa ma apuc sa intru in polemici religioase pentru ca nu cred ca cazul si nu sunt destul de informata. dar, spun si eu ca Decembrescu: cati oameni nevinovati au murit din cauza fanatismului religios, cati amarati au murit in procesele de crestinare de prin Africa si America de Nord, cate femei arse pe rug pentru ca aveau o pisica neagra in batatura sau adunau ierburi de pe camp sa-si faca ceaiuri….
cele mai proaste discutii incep cu “ce zodie esti?”. multi idioti chiar cred si incep sa spune: vai,esti taur,n-avem nici o sansa impreuna!”
In primul rand scuze de off-topic.
Voiam sa intreb daca sunteti interesat de un schimb de bannere cu http://www.cablu.tv (cca 1000 vizite pe zi / 9000 de afisari). Astept raspuns pe mail contact[at]cablu.tv
Puteti sterge comentariul dupa ce il cititi dar nu stiam unde sa il las.
Satan e cel care lucrează prin fanatism (inclusiv cel religios).
Dar un rău nu scuză altul.
NU susţin fanatismul.
Astrologia si alte pseudostiinte sunt bazate pe efectul Forer - mai multe informatii aici, intr-un articol foarte interesant, in limba engleza: http://www.skepdic.com/forer.html
.
Cititi si deveniti sceptici
“si asa zisul rasism are tot cauze religioase”
Există religii şi religii. Pentru mine cea adevărată e a lui Iisus.
El nu a învăţat niciodată discriminarea. Exemplul Lui e Iubirea.
În schimb, Satan contraface multe din lucrurile bune. Adică pune etichetă bună pe produs rău. Se poate numi religie şi totuşi se vede de la distanţă că e ură. Şi e bine că se vede. Nu folosiţi produsele astea! Satan e specialist în a contraface creştinismul… şi… nu e mirare că oamenii nu mai vor nici creştinismul adevărat.
E şi asta o poveste care vrea cel rău să ne spună: eticheta contează! Sau: Crede şi nu cerceta! (Fals! Nu crede nimic până nu cercetezi!
)
Astrologia e o tampenie.
Religia e alta tampenie.
Deacord cu R. astrologie e vrajeala si un mod de a umple timpul unei emisiuni de dimineata .vad ca e la moda mai pe toate canalele sa fie si horoscopul.cat despre religie http://www.zeitgeistmovie.com
Satan who ? Satan what ?
Se pare ca horRoR-scopul e cea mai caraghioasa stire publica, la care participa credulii. Se indoapa si ei cu medicamente placebo.
Si daca ar prezice si cand vor muri? Cine l-ar mai “savura”?
Mey Ghita
esti pastor?
esti martor?
3. În istoria biblică Dumnezeu a dat porunci aspre cu privire la vrăjitori. Orice vrăjitor trebuia omorât.
dumnezeu a dat ordine sa’si omoare propria creatie? omul?
biblia este o carte plina de fantezie, crede doar pe jumate din ce este scris si a ta va fi imparatia cerului.
apropierea catre divinitate mai ghita , n’are nevoie nici de popi, nici de pastori nici de imami s.a.m.d , nu ai nevoie nici de coran nici de biblie sau alte carticele ,
omul are tot cei trebuie in inima lui, omul are discernamant..fa lucruri de care sa fi multumit si tu si cei care’ti sunt alaturi, iubeste si nu fi indiferent la durerea altora, ajuta pe cel care are nevoie dar sa o faci cu convingere , in principiu fa lucruri bune ghita, doar atat, lucruri bune. Sa iti pui o intrebare fireasca, Satan ala mult hulit, a fost si el inger si unul dintre cei mai frumosi dar a vrut sa fie ca Dzeu…oare de ce?
noi muritori am spune ca ar fi fost vorba despre revolutie, dictatura…sa fie dictatura in ceruri? Iar toata aceasta inversunare asupra lui nu o putem considera ca o dezinformare?
Si daca mai stii chiar si “sarpele” a fost blestemat pentru ca a ispitit omul sa manance din pomul cunoasterii, dece a vrut “sarpele ” ca omul sa gandesca,sa devina fiinta rationala?, ia vrut raul omului? chiar asa? Dzeu ne’a vrut prosti, de ce?
Adevarul intre noi fie spuns chiar am senzatia de multe ori ca ar mai trebui multi sa manance din fructul interzis, ca’s prea multi…
Daca mai tinem seama si de asta:
http://www.jurnale.ro/OPHICHUS_a_13_a_zodie-e5812-41701.html
atunci zodiile ar fi asa:
Pesti 12.03-18.04
Berbec 19.04-13.05
Taur 14.05-21.06
Gemeni 22.06-20.07
Rac 21.07-10.08
Leu 11.08-16.09
Fecioara 17.09-30.10
Balanta 31.10-23.11
Scorpion 24.11-29.11
Ophiucus 30.11-17.12
Sagetator 18.12-20.01
Capricorn 21.01-16.02
Varsator 17.02-11.03
atunci …eu n-as mai fi rac,al meu n-ar mai fi leu,fiul nostru n-ar mai fi sagetator si multa lume n-ar mai fi ce stie ca este,ca zodie.Interesant,nu?
Cu zodiile e delicat…parerea lui Carl Sagan. Deci impartim 6 mld oameni in 12 categorii?
Ghiţă,
În numele progesului şi al evoluţionismului au fost făcute numeroase crime. Primul război mondial este o ilustrare elocventă a acestui tip de mentalitate. Totuşi, după sfârşitul lui au apărut nenumăraţi critici al acestui curent ştiinţific. La ora actuală are şi mai puţini adepţi. La un moment dat şi astrologia o să îşi piardă din popularitate. Să sperîm că nu o să apară alte trăznăi
atirdea,
Oamenii de acest gen trebuie lăsaţi să îşi găsească zodia cu care cred ei că sunt compatibili pentru a vedea că nimic nu poate fi stabilit de dinainte.
Ionuţ,
Las anunţul, poate sunt interesaţi alţii.
R.,
Mai dă-mi exemple de câteva tâmpenii
HD,
Ceea ce vedem noi dimineaţa sunt horoscoape, metode ieftine de a atrage oamenii.
Cristal,
Uneori şoferii după ce ascultă dau sonorul mai tare ca să vadă ce se spune la zodia lor apoi dau mai încet cum era iar ceilalţi oftează.
Se te uiţi în mijloacele de transport în comun cum li se lungesc urechile unora ca să asculte horoscopul
RMN,
Oamenii se împart oricum unii pe alţii în categorii, aceasta este doar una exotică
Lia,
Foarte interesant articolul, demonstrează exact faptul că informaţiile pe care le deţin specialiştii la ora actuală sunt incomplete.
Elisa,
Articolul tău vine ăn completarea celui trimis de Lia. Cred că şocul cel mai mare îl au astrologii care trăiesc o viaţă întreagă ştiind şi studiind una şi aflănd adevărul la urmă: faptul că s-au înşelat.
…in cea mai rea
care-i?!!!
o seara faina
nu ca zodia mea
mado,
doar n-o fi neagră!
Cand am scris despre ghicire, am prezentat ce ne spunea un profesor american de astronomie: ca zodiacele pe care le avem acum sunt depasite!
Exista un interes, cum ziceai tu, Anaayana: sa vad cu ce se mananca asta. Insa, mai departe… cel mai bine e sa-ti construiesti relatiile cu intelepciune, iar asta o poti avea daca o ceri, pur si simplu!
A.Dama
Adamaica, relaţiile se pot construi într-adevăr numai interacţionînd şi nu citind despre ele în stele.
negru-i fain
cand lumineaza
Sa va spun o chestie: sunt printre scepticii scepticilor. Am mers cu astrologia pana in panzele albe pentru a dovedi ca greseste: stiu sa interpretez cu o acuratete destul de buna o astrograma natala.
. Pentru mine a fost doar un joc. Nimic mistic, vrajitorie, etc. Cine crede asta, fara suparare, intra in alta categrie de creduli. Le sugerez sa citeasca despre efectul Forer de care am amintit mai sus.
Asta desi efemeridele (tablelele de calcul) sunt gresite
Cat despre Ophicus, astrologia moderna vestica nu mai tine absolut deloc cont de pozitiile planetelor fata de constelatii, ci fata de ecliptica. E complicat…
Si despre Gemeni ce se spune?
“progesului şi al evoluţionismului” sa inteleg ca teoria evolutiei ti se pare deplasata ? oricum, nu are mai putini adepti cum spui tu, ci s-a imbratisat la scara larga ideea evolutiei de catre oamenii de stiinta -in rest, majoritatea care refuza evolutia sunt creationisti si pseudo oameni de stiinta, m-am uitat dupa idei de-a lor gramada, toti ajung in poezie si fantezie (asta cand nu aduc argumente ce sfideaza logica bunului simt, dar o fac mai mereu) si nu vine unul cu o dovada de doamne ajuta, de exemplu niste creationisti or luat ceva unsoare si or pus-o intr-un borcan si or tinut-o nu stiu cat timp pentru ca apoi sa zica “vedeti ?nu au aparut forme de viata” de parca viata se poate forma peste tot in orice conditie (probabil ca se poate forma daca vrem sa dezvoltam asta, dar avem totusi nevoie de o conditie necesara si suficienta sau mai multe)
@Lia: “E complicat…”
daca spui tu…
Ana, oare sa nu fi avut deloc dreptate astrologii antici? Horoscopul zilnic mi se pare si mie o prostie, dar anticii?
La baza zodiacul are o idee pe care eu unul o gasesc cel putin interesanta daca nu chiar dezirabila: cum ca noi si universul suntem intr-un fel conectati prin nishte fire invizibile.Ar fi ceva !
decembrescu
si daca ti’as spune ca asa este ,mai crede?
sunteti asa de caraghiosi cand va dati cu parerea si habar nu aveti ce vorbiti, vorbiti de dragul de fi interesanti:)))
anaAyana si parerea ta conteaza:))
daca va place sa credeti ca va trageti din maimute nu aveti decat:))) maimutoilor=)))
creationismul asta a lasat o mare problema in urma sa, nu doare prostia.
Lia stelea
cand iti citesc comenturile ma intreb daca ai depasit stadiul epocii de piatra.
cine zice ca internetul nu este o chestie grozav de amuzanta?
zici ca esti bot de spam =))
mado,
trebuie s-o văd şi pe asta!
Lia,
până la urmă, ai rămas sau nu susţinătoare a astrologiei?
Laura,
Anticii nu ştiu după ce principii mergeau. Astrologia încă este o ştiinţă nerecunoscută de către specialişti, la fel ca şi cea cu plantele medicinale. Îmi scapă acum denumirea..
Decembrescu,
Ideea este interesantă dar dovezile sunt pe măsură?
Daniel,
fireşte, toate părerile contează, de ce am ignora chiar şi una?
Eugen,
de unde ai scos exemplul cu unsoarea?
Andrei
sunt doar un prieten mai special al lui AnaAyana.
Daniel nu are cum să nu fie real, e prea atipic pentru a fi un bot.
anaAyana,scuze ca nu pot citi toate comentariile,deci poate spun ceva ce s-a mai scris,insa,desi nu cred suta la suta in zodiac,iata ca ceea ce s-a prezis zodiei mele saptamana trecuta,sau acu 2 sapt. s-a adeverit.Coincidenta sa fie ?!,caci ,desi stiam,nu aveam cum sa fac tot posibilul sa se intample,deoarece este cu rupere de degete si entorsa
Eu,de fapt nu ascult urania,tocmai sa nu ma influenteze,asa ca,acum ce sa fac?sa cred in zodii sau nu? 

Si da,astrologia este stiinta si nu una oculta,asta-i clar.
AnaAyana
E mai odihnitor.
Simbolul ezoteric al zodiei tale spune ca esti ” cardinală, feminină, iti place ideea de “a folosi”, esti o fiinta definindu-se prin pragmatism, eficientă, abilităti de lider, răbdare”
Pai, cum sa nu ne amuzam cu asemenea “definitii” ?
P.S. la raspunsul tau, raspunsul meu e ca, eu calatoresc doar “per pedes”
Elisa,
Dacă se întâmplă o dată putem zice că este coincidenţă. A doua oară întâmplare iar a treia… credinţă?
Cristal,
Şi eu tot per pedes. Vorba ceea: mersul pe jos, face piciorul frumos (îl epilează, îi face masaj, îl dă cu creme, nu?) 
Sunt cardinală, asta sună bine
@ anayana
Era doar o idee. De unde atata incrancenare ? Avem nevoie de dovezi ? Ce, suntem la lectia de evolutionism aici ?
@ platinet
Stiu foarte bine despre ce vorbesc ! Tu despre ce vorbesti ? Inca esti indurerat dupa “fumeie” ? Nu ti-a trecut ? Ti-am mai zis: treci peste ! Cauta-ti un nisipar si joaca-te acolo. Plictisesti ! Get a life !
@Ana “Daniel nu are cum să nu fie real, e prea atipic pentru a fi un bot” - pai asta e, trebuie sa redau ce ai spus ca sa stii la ce ma refer in continuare
uite cum sta treaba, platinet de fapt e foarte tipic, el se arata a fi destul de cu capul pe umeri, asta pana cand nu ajunge sa vorbeasca cu si despre femei, aici o da in misticism (inclinatia sa spre paranormal) si sex (pentru ca asta a inteles el ca ar fi femeia), astept sa facem legatura cumva intre cele doua, niste sex paranormal pentru platinet suna mai bine…daca nu ti se mai ridica, treci pe viagra, nu e chiar mistica dar face minuni, cica astia care o folosesc s-ar descurca aproape la fel de bine ca mine care mi-s asa de la natura (cum mi-s de la natura? @cristal? proooost!! asa, vezi ca stii cristal ?)
i-am mai explicat cum sta treaba cu un amic de-al meu Attila care si el e “tare si mare” la femei dar ele spun ca nu-i asa, pe blogul lui diana, ca si acolo se tot chinuie saracul platinet sa egzplice cat e el de cunoscator intr-ale femeilor
nu mai fa atata aluzie ca stii multe limbi straine, spune mai bine direct ca iti place treaba cu limbile, vezi ca se poate si fara viagra, draga ?
Ana asta-i obsedata de unsori si creme
Decembrescu,
Încrâncenare? Neah…
Tot o idee era şi a mea
Eugen,
Poate că da, poate că nu…
@Ana - Astrologia e OK pt mine numai ca joc de gandire. Sa o iei in serios altfel, cum ca ar veni cu niste adevaruri sau mai rau, ca ar veni din partea unor forte oculte, in nici un caz. Am trecut de epoca medievala. O sa scriu si eu un articol despre asta.
“Poate că da, poate că nu…” nehotararea e o trasatura de caracter de care profita cei puternici in detrimentul celor slabi :p
de ex. povesteam cu un amic cum ca eu nu as fi niciodata linistit sa am o nevasta care sa aibe ca trasatura de caracter nehotararea (scuze de divagatie, dar suna comic oarecum-sau tragico-comic, whateva), asta-i o chestie de care sufera femeia contemporana si din care cauza multi au cazut in capcana de a spune “nu mai inteleg femeile”, si sa vedem dc poate fi tragico-comic…daca un fraier se pune sa ii marturiseasca nevestei cuiva ca o place sau ceva-n genu si asta ii genul de nehotarata, pana se hotaraste ea daca sa o apuce sau nu pe doamna cea intai moale si apoia tare de rever, o prinde si se tot gandeste… sa o…guste putin….sau mai mult…sau poate nu….si pana sa se hotarasca se trezeste fata asta implicata…pana-n gat, ca sa vedeti ce fac nevestele voastre cand nu sunteti acasa, domnilor
eugen barbosu
daca ai fi descoperit si tu misterul femeilor nu ai mai fi atat de inversunat impotriva mea. Misterul se descopera cautand, interactionand cu femeile care au ceva mistic. de la mama natura lasat. Nu la fel se poate spune despre onanism. Sunt oameni care’l practica si recunosc iar altii il practica si nu recunosc, daca ai fi invatat ceva la orele de educatie sexuala ai fi la curent ca datul limbilor in pizda ca si suptul pulii ( sa ma exprim pe intelesul tau) tine de fapt de un preludiu un pic mai complex si este cat se poate de normal chiar si pentru un bade gheorghe de la munte asemeni tie. Iti recomand sa depasesti stadiul revistelor porno si privitul pe gaura cheii. Laba creaza dereglari comportamentale si de imagine iar un prim semn este cand iti vezi “jucaria” ca fiind mare si tare.
tu:
“spre deosebire de marea masa a masculilor am alta boala si nu este vorba despre sculat. Boala mea consta intr’un apetit sexual iesit din comun care se datoreaza altor cauze decat poti tu intelege si mai am o problema la fel de mare..mi se culca pla doar cu medicamente. altii iau sa li se scoale eu iau sa mi se culce. Ce zici de asta?”
(http://dianette.wordpress.com/2008/04/09/carari/#comment-3540)
si apoia spui:
“Laba creaza dereglari comportamentale si de imagine iar un prim semn este cand iti vezi “jucaria” ca fiind mare si tare.”
vezi vreo legatura cumva intre ce ai spus aici si mai sus ?
si iara te contrazici, nene:
“Misterul se descopera cautand, interactionand cu femeile care au ceva mistic”
pai tu le stii deja pe toate femeile, tot tu ai spus-o, unde mai e misterul ?
“Iti recomand sa depasesti stadiul revistelor porno si privitul pe gaura cheii”
ti-as recomanda sa depasesti stadiul prostiei dar ar fi o absurditate, n-ai cum sa te autodepasesti, mai ales daca tot timpul esti ocupat cu altceva
Eugen,
Era doar o vorbă. De hotărâre este nevoie în alte locuri şi domenii nu la unsori şi creme.
Daniel & Eugen
Sper să vă daţi seama că nu ajungeţi nicăieri cu luptele de orgolii, este evident că aveţi puncte de vedere diferite şi cred că mai bine ar fi să vă evitaţi unul pe celălalt.
@platinet
“Mey Ghita
esti pastor?
esti martor?”
“dumnezeu a dat ordine sa’si omoare propria creatie? omul?”
Nu sunt nici pastor nici martor.
Sunt student la informatică… dar îmi place să citesc / studiez.
Mă refeream la:
Leviticul 20:6
Dacă cineva se duce la cei ce cheamă pe morţi şi la ghicitori, ca să curvească după ei, Îmi voi întoarce Faţa împotriva omului aceluia, şi-l voi nimici din mijlocul poporului lui.
Deuteronomul 18:10-12
Să nu fie la tine nimeni care să-şi treacă pe fiul sau pe fiica lui prin foc, nimeni care să aibă meşteşugul de ghicitor, de cititor în stele, de vestitor al viitorului, de vrăjitor, de descântător, nimeni care să întrebe pe cei ce cheamă duhurile sau dau cu ghiocul, nimeni care să întrebe pe morţi. Căci oricine face aceste lucruri este o urîciune înaintea Domnului; şi din pricina acestor lucruri va izgoni Domnul, Dumnezeul tău, pe aceste neamuri dinaintea ta.
Leviticul 19:31
Să nu vă duceţi la cei ce cheamă duhurile morţilor, nici la vrăjitori: să nu-i întrebaţi, ca să nu vă spurcaţi cu ei. Eu Sunt Domnul, Dumnezeul vostru.
Apocalipsa 21:8
Dar cât despre fricoşi, necredincioşi, scârboşi, ucigaşi, curvari, vrăjitori, închinătorii la idoli, şi toţi mincinoşii, partea lor este în iazul, care arde cu foc şi cu pucioasă, adică moartea a doua.
E destul de clar.
Am tot respectul pentru persoanele care nu sunt de acord cu opiniile mele si isi sustin punctul de vedere.
Fara sa recurga la insulta.
Multumesc frumos pentru feedback, ma indeamna sa renunt a mai intra pe acest blog.
GhitaB, si fricosii? pentru ce au am incurcat-o atunci! mi-e frica de toate cele.
si a fi scarbos e un pacat? cum adica scarbos?
Lia,
Şi mie îmi place atunci când cineva îşi susţine punctul de vedere, tocmai de aceea suntem atât de diferiţi şi nu avem cum să picăm de acord mai ales la subiecte de acest gen.
Eu te mai aştept, măcar ca cititoare dacă nu şi cu păreri în scris.
exista o vorba ca hotararea ar fi caracteristica omului care nu prea gandeste, cel putin am auzit o explicatie interesanta care zicea ca de aia oamenii dejtepti de obicei nu reusesc in afaceri pt. ca prea mult calculeaza si stau in cumpana…io am pierdut cateva afaceri din cauza ca m-am tot scarpinat in crestet sa ma implic sau nu, daca ma bagam as fi avut doua firme amandoua profitabile, da’ io probabil din prostie am tot taraganat…acuma stau si vegetez pe net
ai dreptate, am sa incetez sa mai vb cu casanova, am o slabiciune cand vad cuceritori care vor neaparat sa fie deasupra altora (comportamentul ala de om superior si agresiv de cuceritor cu femeile, in societate eu il vad ca pe o insulta la adresa celor de langa ei, ca si cum ei ar fi mai barbati decat altii, doamne) si sa “le-o zica” la toti, in conditiile in care nu se intrevede vreo amarata de …sclipire de cristal (nu cristal, tu nu esti amarata :D) din partea lor…i-am lasat un reply la el pe blog, sa vedem daca o sa dea accept la text…daca nu probabil o sa mai ii dau vreun reply p-aicea, dar ma voi limita la atat
cine a insultat-o pe Lia ?
Deci există mai multe faţete pentru aceeaşi poveste
Uite aşa se explică offtopicele ca să nu spun offtopicurile.
oana,
Textele le-am dat pentru că aveau ceva în legătură cu astrologia, vrăjitoria, etc.
Într-adevăr… din fiecare text poţi învăţa mai multe lucruri.
Sunt mai multe feluri de frică.
De exemplu:
Adam după ce a păcătuit i-a fost frică de pedeapsă. Când Dumnezeu l-a strigat:
Geneza 3:10 “El a răspuns: „Ţi-am auzit glasul în grădină; şi mi-a fost frică, pentru că eram gol şi m-am ascuns.””
În cazul ăsta soluţia ar fi să faci binele. Nu mai ai frică de pedeapsă atunci când ştii că trăieşti aşa cum trebuie.
Iov 11:13-15
“Tu, îndreaptă-ţi inima spre Dumnezeu, întinde-ţi mâinile spre El. Depărtează-te de fărădelege, şi nu lăsa nedreptatea să locuiască în cortul tău. Şi atunci, îţi vei ridica fruntea fără teamă, vei fi tare şi fără frică”
Mai există şi “frica de Dumnezeu” care e bună. Trebuie să avem respect faţă de El şi vom avea de câştigat.
Psalmi 111:10
Frica Domnului este începutul înţelepciunii; toţi cei ce o păzesc, au o minte sănătoasă, şi slava Lui ţine în veci.
Proverbe 8:13
“Frica de Domnul este urîrea răului; trufia şi mândria, purtarea rea şi gura… mincinoasă, iată ce urăsc eu.”
Apoi… “frica de oameni”…
Proverbe 29:25
“Frica de oameni este o cursă, dar cel ce se încrede în Domnul n-are de ce să se teamă.”
Dumnezeu e atotputernic. Şi când El are un plan cu tine, iar tu accepţi acel plan nimeni nu îţi poate face rău, decât în măsura în care Dumnezeu îi permite.
Cât timp stăm la adăpost (lângă Dumnezeu) nu avem de ce să ne temem. Problema apare când intrăm pe terenul vrăjmaşului… Şi un teren al vrăjmaşului e şi paranormalul, vrăjitoria, astrologia.
Despre scârbă…
Proverbe 11:20 Cei cu inima stricată Sunt o scârbă înaintea Domnului, dar cei ce umblă fără prihană Îi Sunt plăcuţi.
În general, păcatul (de orice fel) este scârbos înaintea lui Dumnezeu.
În Biblie sunt date mai multe exemple concrete:
Homosexualitate:
Leviticul 20:13
“Dacă un om se culcă cu un om cum se culcă cineva cu o femeie, amândoi au făcut un lucru scârbos; să fie pedepsiţi cu moartea, sângele lor să cadă asupra lor.”
Mândrie:
Proverbe 16:5 Orice inimă trufaşă este o scârbă înaintea Domnului; Hotărât, ea nu va rămâne nepedepsită.
Nedreptate:
Proverbe 17:15 Cel ce iartă pe vinovat şi osîndeşte pe cel nevinovat, Sunt amândoi o scârbă înaintea Domnului.
Idolatrie:
Isaia 44:19 Nici unul nu intră în sine însuşi, şi n-are nici minte, nici pricepere să-şi zică: „Am ars o parte din el în foc, am copt pâine pe cărbuni, am fript carne şi am mâncat-o: şi să fac din cealaltă parte o scârbă? Să mă închin înaintea unei bucăţi din lemn?”
psalmi, proverbe, Iov, proverbe…11:20, 20:13,16:5, 17:15, 29:25
Jesus !
fa scoala de teologie, Ghita…
GhitaB
multumesc.
loller roller, Oana…daca-ti plac chiar asa textele din scripturica (si nu nimic impotriva scripturii ci a celor care abuzeaza de ea), de ce nu iei matale cartea cu manuta ta sa o citesti ?mai da-i si tu apa la moara la Ghita
maine poimaine 80% din textul de pe blog o fi texte din scriptura
Eugen,
Nu strică să ne mai aducă cineva cu picioarele pe pământ din când în când, chiar şi cu texte din Biblie.
chiar si in cazul “With your feet in the air and your head on the ground” ? nu mai zic ca biblia te pune cu picioarele-n lut (zice ca esti neputincios) si cu capul in nori (tot timpul boala omului fiind sa afle ce fac si ce gandesc zeii)
cum bine am spus odata, parodiind oarecum biblia -atat de trufas a fost omul incat a pretins ca ar fi facut dupa chipul si asemanarea celui de sus
incet incet trebuie sa o dam inspre religie si misticism?…asta da mod de a sta cu picioarele pe pamant (sarcasm), btw care pamant, ala plat sau ala sferic ?
Eugen,
Nimănui nu-i plac lecţiile, nici măcar cele de sus. Poate doar cele subtile au putere mai mare de convingere. Cea cu Biblia este atât de vastă încât oamenii aleg să creadă mai întâi ce vor ei şi apoi altele. E firesc, (vei spune) dar sunt multe dedesubturi pe care nu le cunoaştem ceea ce duce iar adevărul undeva la mijloc…
Ghiţă încerca să spună că astrologia (ca şi celelalte ştiinţe ezoterice) nu vine dintr-o direcţie tocmai religioasă. Fiecare alege să creadă mistic ce-i convine.
Este interesant de urmărit traseul unor oameni precum Dan Puric sau Danion Vasile (trecuţi prin filozofiile indiene, budism, yoga etc.) şi staţia lor definitivă în ortodoxie sau religia viitorului, cum îi spunea Serafim Rose. (fost rebel şi cuminţit în timp)
cititul in stele insemna si astronomie, nu era o delimitare clara pe atunci intre cele doua
hai sa luam textele astea de exemplu “Dar cât despre fricoşi, necredincioşi, scârboşi, ucigaşi, curvari, vrăjitori, închinătorii la idoli, şi toţi mincinoşii, partea lor este în iazul, care arde cu foc şi cu pucioasă, adică moartea a doua.” asta e caracteristica omului, fiecare are o doza din toate astea in el, deci suntem cu toti sortiti pieirii, eu vreau sa il intreb pe @Ghita doar atat, ca vad ca el crede in Hristos, de ce cand acesta a ajuns la apogeul sau a spus lucruri unice si nu a umblat cu scriptura dupa el sa isi invete ucenicii din vechiul testament si nu a predicat in biserici? nu cumva pentru ca el a inteles ca adevarul trebuie sa il gasesti singur si ca trebuie sa vorbesti cu cuvintele tale si nu cu ale altora ?de aia spuneau…ma rog, alesii “Domnul mi-a vorbit” si nu “Domnul mi-a citit”,e o diferenta intre a cita ceva scris intr-o carte obisnuita si a medita pe seama acelui lucru spus si ceva citat din biblie, cu Biblia ai de-a face din prima cu niste convingeri intime, sublime sau mizerabile (anyway) pe care nu le poti prezenta mecanizat, odata ca sentimentele de care vorbesti nu-s ale tale si in al doilea rand te ascunzi dupa vorbele alea, numindu-le sfinte si deci de neatins, ca si cum sari in public si spui ceva; si vine unu si zice “da’ bine da’ asta poate-nsemna si asta”, la care tu repede ca o broasca testoasa iti bagi capul sub carapace si spui “nu huli !” chiar asta ma deranjeaza la biblicii astia, ca nici nu le poti da replica (in sensul ca nu ai voie) ca repede se retrag sub mantia divinitatii, il trag pe Ala de Sus de poala si arata inspre tine spunand “el !”; dupa parerea mea sa imbraci o carte religiosa ca si cartea ta de capatai care raspunde la toate intrebarile vietii, profitand de imunabilitatea ei si de faptul ca marea masa a oamenilor sunt credinciosi pentru a-ti “propti” in ea argumentele e o modalitate meschina de a imbraca mantia falsului intelept
eu te intreb raspicat ceva si tu imi dai un raspuns megainterpretabil, invitandu-ma intr-un bolnav joc al saradelor; mi se pare mai degraba o invitatie la negandire decat la intelepciune sau la aflarea adevarului
chiar daca intentiile lui Ghita sunt laudabile, el ar trebui sa stie ca orice mecanizare in domeniile credintei, filozofiei si altor arte abstracte duce la indobitocire
@Eugen
“fa scoala de teologie, Ghita…”
Mi s-a mai propus. Deocamdata nu. Oricum, îmi place să ştiu ce cred…
@Oana
Cu plăcere.
@Eugen
“care pamant, ala plat sau ala sferic?”
Biblia e prima carte care afirmă că Pământul e rotund. Dau textul la cerere.
“deci suntem cu toti sortiti pieirii”
Fals. Dumnezeu vrea ca toţi să fim salvaţi, dar nu obligă pe nimeni. Oricine vrea poate să fie salvat. Altfel moartea lui Iisus n-ar avea sens.
“Hristos, de ce cand acesta a ajuns la apogeul sau a spus lucruri unice si nu a umblat cu scriptura dupa el sa isi invete ucenicii din vechiul testament si nu a predicat in biserici?”
Învăţătura lui Iisus nu a fost în contradicţie cu cea a Vechiului Testament ci doar cu interpretările false ale vremii.
Când a fost ispitit în pustie Iisus a folosit texte din Vechiul Testament ca apărare împotriva celui rău. El spunea “Stă scris:” după care folosea textul citat din scrierile sfinte de atunci.
Nu a predicat în biserici, dar a fost la templu unde a făcut ordine. Activitatea de la templu îşi pierduse din însemnătatea sa şi templul se transfomase într-un târg de vite în timpul sărbătorii Paştelor. Iisus a predicat în templu şi în sinagogi. De asemenea a învăţat oamenii în orice loc unde aceştia se adunau şi doreau să cunoască adevărul.
Dacă folosirea textelor biblice aici împiedică scopul acestui blog sunt gata să nu le mai folosesc. Dar pentru mine opinia lui Dumnezeu e cea mai bună.
“Nu a predicat în biserici, dar a fost la templu unde a făcut ordine” nu a facut ordine ci si-a aratat neapartenenta fata de biserica si predicatorii momentului, gestul este simbolic, vezi cum putem interpreta ?este cunoscut faptul ca el a fost un predicator neconventional si s-a remarcat prin lucrurile oarecum originale pe care le-a spus, nu prin citatele din vechiul testament pe care le-ar fi repetat, in orice caz, chiar si atunci cand dezvolta texte din biblie o facea ca si cand biblia era gresita si se vedea nevoit sa dea explicatii (cica) dar care de fapt contraziceau cele scrise in biblie (si in sensul asta a fost om destept ca nu a combatut biblia ci s-a prefacut ca ar da noi sensuri celor scrise acolo, astfel castigand partizani chiar si printre fanaticii bibliei); deci ba da, invatatura lui Isus a fost in contradictie cu tot ce a fost predicat inainte, iar preotii care au avut mai multa bibilica decat majoritatea si-au dat seama de asta, de aia i-au vrut pieirea; falsele interpretari ale vremii…hmmm…care este probabilitatea ca interpretarile actuale sa nu fie false ?
multumesc pt. vorbele de..duh!”
“Oricine vrea poate să fie salvat” se contrazice cu “credinta fara de fapta-i moarta”, asa si eu vreau sa am un miliard de dolari, dar nu fac nimic pentru asta, dar eu totusi…vreau !
daca tu vrei, scrie tot din Biblie atuncea, poate o sa mai citesc si eu cate ceva din ce o sa scrii, dar eu o sa cred cu mare scepticism ce scrie acolo, si cam asa ar trebui sa faca si restul, nu doar sa zica muti de uimire “foc si pucioasa ? uau! mirific, Ghita, asa e!…mirobolant!…
chiar am gasit agasant sa vad citate peste citate cu specificare (Iov x, etc), la care sa mai vina altii sa zica “excellent!”, sa mai spun ca conditiile in care scrierile dupa Ioan, Luca, etc cercetate in amanunt, atunci cand relateaza spun lucruri diferite?…la politie stii cum se chema asta ?chiar si in informatica este o lege a programarii structurate care spune “detaliile nesemnificative sunt semnificative”
“chiar si atunci cand dezvolta texte din biblie o facea ca si cand biblia era gresita si se vedea nevoit sa dea explicatii (cica) dar care de fapt contraziceau cele scrise in biblie”
Nu.
Preoţii şi învăţaţii au construit o grămadă de teorii false şi de legi în plus. Lucruri nenecesare. Iisus nu S-a contrazis niciodată ci chiar a întărit citatele din Vechiul Testament. Cele scrise în Vechiul Testament sunt tot de la El… Şi Dumnezeu e acelaşi. Nu se schimbă.
“preotii care au avut mai multa bibilica decat majoritatea si-au dat seama de asta, de aia i-au vrut pieirea;”
Adevărul doare. Şi i-a durut. Dacă ar fi recunoscut că nu sunt ok era bine, dar nu au vrut să recunoască în Iisus pe Mesia tocmai pentru că nu studiaseră destul profeţiile despre El. Ei credeau că Mesia îi va elibera de romani şi va domni pe tronul lui David.
“falsele interpretari ale vremii…hmmm…care este probabilitatea ca interpretarile actuale sa nu fie false ?”
Probabilitatea ca să crezi o minciună acum e mai mare decât atunci. Interpretări sunt din ce în ce mai multe şi mai ciudate. Satan ştie că are puţină vreme… Dar Iisus a făgăduit că va trimite Duhul Adevărului (Duhul Sfânt) celor care vor să înţeleagă exact ceea ce El a vrut să spună.
“eu vreau sa am un miliard de dolari, dar nu fac nimic pentru asta, dar eu totusi…vreau !”
Adevărata credinţă implică şi fapta. Aici ai dreptate.
Contraziceri nu vei găsi în Biblie… Eventual dacă nu o studiezi prea mult. Evangheliile se completează.
Oricum, nu e indicat să te încrezi în oameni. În schimb poţi să fii sigur că există Dumnezeu şi dacă vrei să înţelegi un subiect poţi să-I ceri asta. El a zis: “Cereţi!” Sunt sigur că vei afla adevărul dacă vrei.
Ufff… Iar sunt off-topic… Plec la şcoală (cu tramvaiul).
P.S. Dacă găseşti “contraziceri” în Biblie poţi să mi le trimiţi pe e-mail. Sunt sigur că vor fi doar aparente.
PS-ul a fost cel mai lol
daca pana si “savantii” in religie se cearta pe diverse teme, vrei sa spui ca tu ai raspunsurile ? esti al 2-lea mesia atunci
“Sunt sigur că vei afla adevărul dacă vrei.” nu era atat vorba de aflarea adevarului cat de metoda
doar asa ca o schita aproximativa, dinte pentru dinte si ochi pentru ochi din vechiul testament se bate cap in cap cu iubirea aproapelui predicata de Isus
daca ar fi sa caut acuma eu la contraziceri sunt convins ca as gasi mii de contraziceri, dar asta ar insemna sa ma pomenesc “supt” in studiul bibliei si nu vreau asta, crede-ma
Iisus a predicat impotriva vechiului testament, insa intr-un mod mascat, poate nu s-a contrazis pe sine dar a contrazis vechiul testament si vremurile care predicau exact cum predici tu
eu de fapt scriptura despre Iisus (relatarile aproximative a ceea ce a spus) o consider cea mai valabila, desi nu ii atribui autenticitate, in rest ii prea mult foc si pucioasa pt. gustul meu… “literar”
biblia in partile ei bune e ca si astrologia (cea de care stim noi, nu aia denaturata-impletita cu astronomia- din vechime) pe care o denunta ca fiind oculta (avem de-a face cu un sistem al concurentei in credinta oare ?), spune lucruri care se potrivesc oricui, oricand, atat la nivel de individ, societate cat si la nivel istoric
Nu cred ca vei gasi contraziceri. Una ar fi destul. Dar nu exista. Nici cei care au studiat toata viata cum sa nimiceasca increderea oamenilor in Biblie nu au reusit decat intr-o mica masura.
Am vrut sa zic sa continuam discutia in particular… Nu detin toate raspunsurile. Dar stiu ca El le stie.
Eugen,
În discuţiile despre religie sau credinţă este mai greu de ajuns la un consens pentru că fiecare simte într-un anumit fel şi-L înţelege pe Dumnezeu diferit.
eugen barbosu
incearca sa stai in cap cand imi citesti comentariile, cred ca poate fi o varianta ca si unul asemeni tie sa le priceapa. Nu este de ajuns sa citesti, iti mai trebuie si putere de intelegere. Nu este suficient sa dai cu copy paste . Daca depaseste puterea ta de pricepere nu doar asta cu fumeile pentru ca vad , mai ai si alte probleme,trebuie sa’ti explic ca tot ce am spus asa este si are ca baza o experienta foarte bogata. Deci nu m’am nascut cu ea “sculata”, m’am “imbolnavit” pe parcurs, iar daca vrei sa te lauzi la cineva iti pot da o poza.Ma faci sa cred ca pentru tine tot ce depaseste oaia numesti fitze sexuale.
Ghitza
Dzeu nu a scris nici o biblie, se zice ca transmis mesaje celor alesi., e scrisa de mana omului, in timp ,pe parcursul a sute de ani, fiecare a mai pus cate ceva in plus pentru a intari caracterul “sacru” al citatelor. Un studiu biblic este mult mai complex, desi banuiesc ca ai idee cum se citeste biblia.Evangheliile sunt toate identice , indiferent dupa cine ar fi ele. DAca ar fi sa privim pragmatic putem gasi o gramada de elemente ce se pot termina in justitie chiar daca este si ea oarba. Din ce ai plasat pe aci’ nu vad un mesaj divin pozitiv, din contra, vad instigare la crima, intoleranta…ori noi oamenii acestul secol asta cautam? Daca ai sa elimini toate nonsenurile de acolo poate iti mai ramane material de o brosura. Se impaca astea cu constiinta ta ghitza?
Daca ai sa citesti si alte capitole din biblie ghitza, ai sa vezi ca este mult incest, sex, dovada ca este scrisa de mana omului. Te intreb si eu ca n’am de lucru, toti il asteapta pe mesia, evreii inclusiv, un semn este cand se va nastele” vitelul roshu”, ieri ghitza contemplam de pe o autostrada plictisitoare din franta un camp intreg de vitei rosii. Cum ati recunoaste voi “credinciosii” pe mesia daca ar fi printre noi? Ati astepta sa apara la Euronews?
Asta ar fi iarasi o problema cu identificarea , tot acolo scrie ca vor aparea multi profeti falsi,(dezinformare cu scop preventiv ghitza?) Ghitza, necunoscute sunt caile Domnului! Comunicarea cu divinitatea Ghitza, se face la nivel individual si este data de constiinta si de comportamentul fiecaruia dintre noi
@platinet, vezi ca ti-am lasat comment la tine-n pagina, armasarule…
ok, un ultim raspuns pt. Maria Sa platinet unul lung dar ultimul(promit), ca vad ca nu pricepe si nu da accept la comenturile mele la el pe blog…poate ai uitat, povesteai pe blog cum devenisesi plictisitor marii tale iubiri, realatia voastra s-a PLAFONAT draga, iar mai apoi spui ca tu nu poti sa nu le-o “zici” celor care se inseala cand ei cred ca stiu:
ete my comment, daca nu-i acolo, vine aici, asta e…:
“ca sa vezi pe unde se ascundea el
pai bine mai pathetic mofo, daca esti asa de turbat toata ziua cu moralul ridicat ca si pantalonu’ chircindu-se intai, mai apoi s-a demoralizat, de ce te-a parasit fata, ai atins…plafonul la un moment dat?
tu vrei sa arati lumii ca nu este asa cum zice ea, dar oare lumea zice ca te crede cum crezi tu? vorbele de duh scumpe-ti zambivor daca le vei da apa din izvor in locul ciorbelor cu odor de amator
mansa a man gnigni tubabulengo mamu nimbo mando kafama batake manaeta sofa a okata
# On aprilie 14, 2008 at 12:09 am Barbosu Eugen Said: Your comment is awaiting moderation.
*memu
s-aicea opinia altuia (altcineva dezinteresat de tine, de altfel):
”
k0parsh3u: sambata cica-si ia Badea omoru’
k0parsh3u: froaierul ala ce se tot lauda ca el le face pe toate femeile vrea sa se arate “dejtept” in sensul ca el ar glumi pe tema asta si inducandu-si calitati pe care nu le are daca altii se leaga de ele, el se va considera mare “jmecher” si abil prin asta
k0parsh3u: visul omului sarac cu duhul…
k0parsh3u: mai incolo zicea ca el are o boala ca-i tot timpul cu sula-n sus
k0parsh3u: se lauda cu potenta lui si plange ca jubirea sa l-o parasit
k0parsh3u: pe blogul lui
k0parsh3u: “intim”
k0parsh3u: o zis fata ca relatia lor s-a cam plafonat
tamerlantamerlan: ce inseamna mofo?
k0parsh3u: de aia am pomenit plafon
k0parsh3u: mother fucker
tamerlantamerlan: aha
k0parsh3u: dracu-i avea baiu daca nu vorbea si asta
k0parsh3u: numa-n dodii
tamerlantamerlan: ar trebui intrat cu nick de femeie si futut in stiluri…
k0parsh3u: cica boala lui ii sa spuna lumii ca nu-i asa cum crede lumea
k0parsh3u: asta nici macar stil de scris n-are
k0parsh3u: cica
k0parsh3u: Your comment is awaiting moderation.
tamerlantamerlan: he
k0parsh3u: faci pariu ca nu il lasa ?
k0parsh3u: commentul
k0parsh3u: se contrazice la greu
k0parsh3u: cica
k0parsh3u: singurele lui pasiuni
k0parsh3u: paranormalul
k0parsh3u: uhaaaaaa
k0parsh3u: si
k0parsh3u: sexul
k0parsh3u: !
k0parsh3u: aha
k0parsh3u: yep
k0parsh3u: fix
tamerlantamerlan: he
tamerlantamerlan: da
k0parsh3u: asta sa se umecteze femeile….
k0parsh3u: ce gagiu
k0parsh3u: ce gigolo avem
k0parsh3u: si mai apoi
k0parsh3u: spune ca el vede magic in fiecare femeie
k0parsh3u: apoia
k0parsh3u: ca nici o femeie nu e un mister pt el
k0parsh3u: ca toate-s la fel
k0parsh3u: huh ?
k0parsh3u: uuuuuups !
tamerlantamerlan: eh, bine parca nu tot de gargara e vb pana la urma…
k0parsh3u: da
k0parsh3u: gargara cu secara
”
deci…platinet…gar-gara…
si-amu ca tot ziceai tu sa stau cu capu-n jos cand iti cetesc comentariile, s-ar cam cere sa stau, dar asta ca sa te vad mai bine, pt. ca…
Buza de jos ti-atarna deasupra celei de sus, desi nu esti cu capu-n jos, nici pamantul cu dosul in sus. Golit de vigoare ca sfantul de vorbe de duh, te du in a iadului vale si zi-le ca io te-am adus. Down, down to hell, and say that I send you there: http://www.youtube.com/watch?v=j1Q9_I1t7po
Barbosu Eugen, cand am zis “multumesc” vroiam de fapt sa nu mai lungesc o conversatie care nu-si avea loc aici.
am invatat de mult ca nu e bine sa incerci sa convingi pe nimeni ca el/ea greseste si ca tu ai dreptate. mai ales pe teme religioase.
Biblia am citit-o (nu toata, ca e lunga, dar am avut-o in bibliografia obligatorie la facultate).
barbosu eugen
vad ca esti ros pe la toate incheieturile si ca un facut te mai roade si invidia. Ca sa iti dau accept trebuie sa indeplinesti niste criterii, unul ar fi ca femeile sa nu mai aiba nici un secret pentru tine si asta datorita faptului ca la mine pe blogg femeile sunt in proportie de 99,99%. Cunoscandule secretele putem comunica de o alta maniera iar unul ca tine nu va intelege asta. Cu alte cuvinte iti vreau binele, nu vreau sa fi terorizat de fumei.Discutiile tale private din mess di date cu copy p’aci denota inclinatiile tale spre monolog iar cand nu este cazul scoate in evidenta apucaturile tale pedofile. Vorbeai acolo cu o persoana adulta?:)))
spre disperarea ta iti dau si eu copy dupa o discutie in privat:
eva (16/04/2008 21.24.32): cum crezi tu
eva (16/04/2008 21.25.47): doar e al tau si faci ce vrei
eva (16/04/2008 21.26.00): iti dai seama ca nu intra sa vada barbati
eva (16/04/2008 21.26.07): sau femei despuiate
eva (16/04/2008 21.26.14): intra pt tine
daniel (16/04/2008 21.26.59): crezi?
daniel (16/04/2008 21.27.02): pentru mine?
eva (16/04/2008 21.27.07): sigur
daniel (16/04/2008 21.27.09): poi si’au si gasit
daniel (16/04/2008 21.27.17): la dreaq pentru mine<?
daniel (16/04/2008 21.27.34): sunt misogin, groaznic si dreaq mai stie ce mi’au zis
scuze anaAyana, e ultima oara cand imi pun mintea cu pastorul asta:)))
@Platinet
Ai dretul să crezi ce vrei să crezi. Dumnezeu te-a făcut liber.
Eu cred că:
2 Timotei 3:16-17
“Toată Scriptura este însuflată de Dumnezeu şi de folos ca să înveţe, să mustre, să îndrepte, să dea înţelepciune în neprihănire, pentru ca omul lui Dumnezeu să fie desăvârşit şi cu totul destoinic pentru orice lucrare bună.”
Exemplele negative care există în Biblie au şi ele sensul lor. Faptul că oamenii sunt prezentaţi exact cum erau (cu calităţi şi defecte) e un motiv care te ajută să crezi că este prezentată o realitate nu o ficţiune.
Dacă ar fi existat o influenţă a omului asupra descrierilor ar exista şi tendinţa de a exagera anumite părţi ale caracterului personajelor. (Dar oamenii sunt prezentaţi exact aşa cum au trăit. Dacă au fost buni şi au greşit într-o anumită problemă aceasta este menţionată (nu este neglijată). Dacă a fost rău dar a făcut ceva bun acesta este precizat.)
Când a venit prima dată în Iisus s-au împlinit exact profeţiile făcute de trimişii lui Dumnezeu. (E un fapt care arată originea Vechiului Testament.)
Când va veni a doua oară va fi exact după cum scrie în Biblie. Iar evenimentele care vor fi până atunci sunt descrise lămurit celor care vor să le cunoască.
De aici şi necesitatea de a studia. (Lucru pe care vreau să îl promovez.)
Ei bine. O să încerc altă dată să vorbesc numai pe tema articolului dat.
Deci, pentru alte dicuţii… în particular.
Toate bune!
ghitza
Dzeu m’a facut dupa chipul si asemanarea sa , daca eu am un chip nu vad de ce ar avea 3 si la ce bun? liber am devenit odata cu desteptarea lui Adam evident sub influenta nefasta a soatei Eva:)))
Daca pana la urma se va dovedi falsa toata filosofie careia te dedici cu atata ardoare? Timpurile sunt altele Ghitza draga.Stii de multe ori imi imaginez cum ar descrie unul dintre apostoli daca a r putea calatori in timp si sa aterizeze in vremurile de azi, cum te’ar descrie daca te’ar vedea stand la un computer ? Nu ar zice ca vorbesti cu diavolul? Si daca totusi Isus profetul a propovaduit una si scribi au mentionat alta? Asta presupune sa’i credem pe cuvant, tu zici ca a fost insuflata de Duhul sfant, de Dzeu.. La ce ar avea nevoie Dzeu atotputernic de o carte, de profeti de mesianici cand totul este foarte simplu data puterea Sa? Incearca sa privesti si din alt unghi si ai sa descoperi o alta interpretare. Eu privesc biblia ca pe o carte plina de informatie dar si dezinformare totodata. Contradictii la fel ca aici pe blogguri. Oamenii au darul de a fabula, exemple sunt multe. De exemplu ai sa vezi ce discutii se poarta pe seama unui text, al unui tablou, a unei melodii..ce a vrut sa transmita cutare..ce stari a avut s.am.d, dar pana la urma nu sunt decat rodul imaginatiei lor. Nu sunt adeptul a “crede si nu cerceta”
Si Ghitza…
cartea in sine iti lumineaza mintea , educatia .
Libertatea nu vine prin păcătuire. Păcatul îl ţine legat pe om. Liber cu adevărat poţi fi când scapi de păcat şi asta nu se poate face prin propria putere ci prin ajutorul Său.
Chiar dacă ceea ce spun ar fi fals influenţa bună a binelui nu poate fi neglijată. În schimb, ce vor face cei care au crezut că adevărul e o ficţiune?
Vremurile de acum… calculatoare. A fost profeţită starea actuală de lucruri.
Daniel 12:4
“Tu, însă, Daniele, ţine ascunse aceste cuvinte, şi pecetluieşte cartea, până la vremea sfârşitului…. Atunci mulţi o vor citi, şi cunoştinţa va creşte.”
Cunoştinţa a crescut în toate domeniile.
“Nu sunt adeptul a “crede si nu cerceta””
Eu sunt împotriva acestei afirmaţii. Nu trebuie să fim legaţi la ochi. Trebuie să vedem ce se întâmplă. Trebuie să cercetăm. Atât doar că privesc Biblia ca o sursă sigură. Şi am motive…
“cartea in sine iti lumineaza mintea , educatia .”
Oricine va deschide Biblia cu sinceritate va simţi asta. Adevărata educaţie înseamnă o schimbare a caracterului (lucru privit de mulţi ca imposibil) dar făcut posibil prin Iisus.
E cartea care schimbă vieţi. Şi acest fapt nu poate fi tăgăduit. Criminali condamnaţi la inchisoare au studiat-o şi au fost transfomaţi. Nici o altă carte nu poate înlocui educaţia dată de Cartea cărţilor… Şi mai e o carte din care avem de învăţat: cartea naturii. Când priveşti frumuseţea unei flori, maiestatea munţilor… începi să vezi.
Ghita
partea pozitiva a lucrurilor este ca avem dreptate fiecare dintre noi, unul spune ce gandeste si simte iar altul o da de zor cu citate ca sa fie si mai convingator. Detinutii pentru tine ca sa stii nu descopera doar biblia, mai descopera si coranul si multe altele. Educatia se dobandeste in timp si presupune multa pricepere din partea dascalilor dar si a parintilor asta pentru ca neavand alte modele copii isi iau ca etalon proprii parinti. un proverb african spune: “ca sa cresti un copil nu ai nevoie doar de parinti, ai nevoie de un sat intreg” Este vorba de mediul in care creste , in principiu toti suntem autodidacti si mai ales nu vom invata niciodata mai bine decat din propriile greseli cu toate ca multi ti’au facut capul mare ca este mai bine sa inveti din greselile altora. Discutiile contradictorii sunt bune atata vreme cat au un rol constructiv.
Cat priveste frumusetea muntilor , a florilor , a bucuriei de a trai am descoperito in timp ce altii faceau studiu biblic cautand un raspuns la multele intrebari si incercand in zadar sa intareasca relatia lor cu divinitatea. Marele handicap pentru unii este ca Dzeu vede ce este in tine, in inima ta. Fie ca iubesti natura , semeni sau un pacatos ca mine “fumeile” , starea asta este data de adevarata comuniune cu divinitatea. Ai iubit vreodata cu adevarat in viata ta? Ma refer la fumei nu la caini..daca acea stare este predominanta in paradis atunci ar fi unicul lucru pe care la’s regreta ca am ratat intrarea acolo.
“Discutiile contradictorii sunt bune atata vreme cat au un rol constructiv.”
Şi ca să completez… când se dezbate un singur subiect o dată…
Când sunt prea multe subiecte…
Despre femei… Când o să vină vremea căsătoriei şi pe la mine ştiu pe Cine să întreb ce să fac. Îmi place să cred că familia e un buchet de flori… deci până atunci învăţ să fiu floare.
Dar ăsta e un alt subiect…