Pentru că nu-mi plac urările clasice de 8 Martie pe aripi de dor şi clişee de genul să fii iubită, am găsit nişte păreri pe care le au bărbaţii despre femei şi vreau să le împart.
Fiecare vorbeşte din experienţă, nemulţumire, dorinţa de a le înţelege sau pur şi simplu sunt ani lungi de aprofundare a subiectului numit femeie. Mister sau fascinaţie?
Michael Douglas: Singurul lucru pe care bărbaţii şi femeile îl au în comun este acela că amândoi apreciază compania unui barbat.
Nu ştiu dacă Michael a spus-o mai mult în ideea de a părea excentric dar sunt convinsă că nu acela este singurul lucru.
Mel Gibson: Dupa 20 de ani de căsnicie încep să mă apropii de adevăr. Şi cred că răspunsul se gaseşte undeva între conversaţie şi ciocolată.
Chiar aşa, fetelor? Cadourile, mai ales cele care au legătură cu dulciurile, ne fac aşa vulnerabile? Afirmaţia a fost făcută în contextul în care după o ceartă, Mel a avut ultimul cuvând dăruind o cutie cu bomboane de ciocolată.
Robert de Niro: femeile spun că se simt mai confortabil dacă se dezbracă în faţa unui bărbat, decât dacă ar face-o în faţa unei femei. Aceasta din cauză că femeile sunt foarte critice, în timp ce bărbaţii sunt doar recunoscători.
Este valabil şi invers?
Axl Rose: Este foarte greu să rămân fidel dacă partenera mea nu imi permite să mă întalnesc şi cu alte femei.
Aici sunt multe de zis! Mulţi sunt revoltaţi când aud de fidelitate, de ce trebuie să existe un singur partener?
Arnold Schwarzenegger: Am văzut o femeie care purta un tricou pe care scria ‘Ghici’. Şi mi-am spus: Probleme cu tiroida?
Oare vorbea serios sau asta înseamnă să exagerezi?
Tot Arnold a zis-o: Căsatoriile homosexuale reprezintă ceva ce ar trebui să se întample între un barbat şi o femeie.
Eterna problemă a gusturilor şi a firescului…
Jack Nicholson: Există numai doi oameni în viaţa ta pe care trebuie să-i minţi: poliţistul şi prietena.
Prietena este de multe ori menajată, ferită de minciunele în ideea că adevărul doare. Nu ştiu de ce unii aleg să fie minţiţi frumos sau să li se spună numai ceea ce vor să audă. Care mai e farmecul?
Sunt curioasă ce păreri au restul bărbaţilor vizavi de ceea ce spun cei de mai sus!
p.s. Să-mi spuneţi ce vreţi să vă aduc suvenir, voi fi plecată din localitate toată ziua
p.s. 2 Cine se oferă moderator pentru o zi?
Etichete 8 Martie, bărbaţii, experienţa masculină, relaţia cu femeile

vineri, 7 martie 2008 la 1:18 am
” Fetele bune ajung in cer , fetele rele ajung unde vor ” (Ute Ehrhardt) Ce “cuminte” spus!

Sa aduci flori de colt pentru toti.
Sper sa ai o calatorie in al 9 lea cer…aici pe pamant
O sa stau sa astept, mai randuiesc cuvintele din “desaga” si necajesc moderatorul
vineri, 7 martie 2008 la 2:40 am
eu zic sa vorbim mai putin si sa iubim mai mult… barbati, femei… oameni, in general.
vineri, 7 martie 2008 la 10:37 am
intre conversatie, ciocolata, nuditate, fidelitate, prietene,amante, neveste si mame, un pic de muzica:
poate ne ajuta sa gandim mai clar subiectul:
http://www.youtube.com/watch?v=SGTDRztaCCw&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=p62rfWxs6a8&feature=related
vineri, 7 martie 2008 la 10:39 am
Nu cred ca femeile trebuie mintite, poti sa spui ceva ce a gresit sau ceva ce vezi rau la ea, dar daca o spui intr-un mod frumos sa nu o iau ca si ceva rau
vineri, 7 martie 2008 la 11:07 am
intre conversatie, ciocolata, nuditate, fidelitate, prietene,amante, neveste si mame, un pic de muzica:
poate ne ajuta sa gandim mai clar subiectul:
vineri, 7 martie 2008 la 11:08 am
.
vineri, 7 martie 2008 la 11:09 am
intre conversatie, ciocolata, nuditate, fidelitate, prietene,amante, neveste si mame, un pic de muzica:
poate ne ajuta sa gandim mai clar subiectul:
youtube.com/watch?v=SGTDRztaCCw&feature=related
vineri, 7 martie 2008 la 11:09 am
youtube.com/watch?v=p62rfWxs6a8&feature=related
vineri, 7 martie 2008 la 11:09 am
youtube.com/watch?v=BTVrqWuZfoc&feature=user
vineri, 7 martie 2008 la 11:29 am
Exista un articol in EVZ.
vineri, 7 martie 2008 la 12:48 pm
i tube, you tube, she tubes
i love, you loves, she loves
ce rimeaza, nu’i asa?
vineri, 7 martie 2008 la 2:26 pm
Nimeni nu va câştiga războiul sexelor; se fraternizează prea mult cu inamicul.
Henry Kissinger
Ăsta e bun?
vineri, 7 martie 2008 la 3:04 pm
ma amuza ca nu se baga nimeni moderator …. eu am meditatie ca te-as ajuta cu placere
… si aia cu casatoriile intre homosexuali
sunt “aiurea” toate “parerile” despre femei pe care le-ai spus …. 2 e ceva mai aproape de adevar
vineri, 7 martie 2008 la 4:41 pm
doar parerile femeilor despre femei ar putea fi mai aproape de realitate in timp ce ale barbatilor sunt subiective si egoiste… Dar mai contin farame de adevar.
vineri, 7 martie 2008 la 6:45 pm
O sustin pe morcoveata (sau il sustin): sa iubim mai mult si sa vorbim mai putin.
vineri, 7 martie 2008 la 8:08 pm
da , buna idee
vineri, 7 martie 2008 la 8:14 pm
plecata unde? (sunt mai curios de felu meu )
vineri, 7 martie 2008 la 8:28 pm
cum unde? e clar… sa se intalneasca cu anahoretus; mai are cineva dubii?
vineri, 7 martie 2008 la 8:58 pm
AnaAyana unde esti? ssstttiiissttiisti???(e cu ecou)
sunt de parere sa vorbim mai putin . Pai de ce? Ca sa fie valabil ca: “în doi ani invatam sa vorbim si apoi intr-o viata, invatam sa tacem” ?
Scenei ii lipseste eroina principala.
Unii cu “suflet” s-au straduit mult sa-ti trimita dedicatii
Altii mai “morcoviti”
Merita sa mai vorbim uneori si cu noi insine . Cat ne mai putem contrazice !
Imi plac cuvintele pentru ca ele “stiu despre noi lucruri pe care noi nu le stim despre ele”
vineri, 7 martie 2008 la 10:31 pm
“Arnold Schwarzenegger: Am văzut o femeie care purta un tricou pe care scria ‘Ghici’. Şi mi-am spus: Probleme cu tiroida? ”
ii dus si asta…
sâmbătă, 8 martie 2008 la 3:20 am
Un cuplu, sot si sotie, iau cina intr-un restaurant de lux al capitalei. La un moment dat se apropie de masa lor a femeie foarte atragatoare si clar mai tanara decat sotia. Necunoscuta se apleaca si-l saruta pe barbat cu un gest plin de familiaritate si tandrete. Sotia hiper-revoltata intreaba:
-Cine e fufa asta?
La care sotul raspunde calm:
-E amanta mea!
Sotia riposteaza pe un ton incarcat de decibeli:
-Divortezzz!!! Ma mut inapoi la mama!
Sotul nu-si pierde calmul si-i raspunde:
-Bine, daca tu crezi ca iti va fi mai bine asa. Dar nu uita ca dupa divort se vor termina vacantele in strainatate, shopping-ul de Craciun la Paris, vacantele de schi in Alpi si asa mai departe. Eu nu tin neaparat sa divortez, dar nu iti voi sta in cale.
Minute de tacere in clinchet de tacamuri…
Deodata se deschide usa si intra cel mai bun amic al cuplului la brat cu o femeie tanara si atragatoare. Sotia intreaba consternata:
-Cine-i tipa care a intrat cu M.?
Sotul raspunde fara vreo modificare in tonul vocii:
-Este I, amanta lui.
Dupa alte cateva secunde de tacere se aude vocea sotiei spunand:
-A noastra-i mai frumoasa!
sâmbătă, 8 martie 2008 la 4:13 am
stiti ce’i fain? ca cele mai faine sentimente se transmit prin multe alte metode decat cea verbala… stiati de fapt, nu?
sâmbătă, 8 martie 2008 la 8:35 am
Nici mie nu-mi plac urarile clasice, stereotipe… si chiar imi place sa “compun” eu urari… unele dintre ele cam ne-conformiste care atrag priviri chiorase.
Ce mi-a trasnit prin minte acu’:
“Fie ca lumina din ochii tai sa fie lumina ochilor mei” e un mic joc de cuvinte, expresii.
sâmbătă, 8 martie 2008 la 11:09 am
cuvintele pot fi in orice limba pentru ca descriu realitati diferite pentru fiecare om
gesturile ne dau informatii importante – ganduri
Morcoveaţă -ai dreptate , facem deseori gesturi care exprima sentimente , care nu mai au nevoie si de cuvinte
Ce frumos se poate exprima prin gesturi urarea lui Rast .
sâmbătă, 8 martie 2008 la 11:22 am
cum frate raul sa se vada cu anahoretus? pai tu ai vazut ce imbecil e ala? cand era mic cred ca era tarfa baietilor din cartier…!
nu cred ca ana se injoseste sa iasa cu un 0 ca ala, mai ales ca scrie mai prost si decat bunica care ce-i drept are 4 clase lol /
in opinia mea e un cretin virgin la 38 de ani care nu face altceva decat sa epateze, sta cu dictionarul si cu maxim 5 carti in fata si ne tufleste noua citate si rationamente, bine ca majoritatea oricum sunt crase sofisme, ce sa mai zic, tipu e terminat, iti zic ca il stiu printr-un prieten comun, mi-e mila de el…e atat de prost incat nici nu stie sa o agate cum se cuvine pe ana, incepe ca retardatu cu comentarii de rad si mustele prin casa…sunt multe de spus despre asta, sper sa-l fi linistit comentariul asta si nu-l mai vad pe aici ca s-ar putea pe urma sa ma enervez si sa-l caut…
sâmbătă, 8 martie 2008 la 12:34 pm
La multi ani Ana !
te asteptam inapoi…
e o zi frumosa …
PS:
visire … frate … e treaba ei cu cine se vede … nu ?
sâmbătă, 8 martie 2008 la 12:41 pm
Smallvisir, te caut eu pana sa te gaseasca Anahoretus si vad cum sta treaba si cu tine …
sâmbătă, 8 martie 2008 la 1:00 pm
La mulţi ani, AnaAyana!
http://www.trilulilu.ro/chivu1/9d4fbd2b29922c
sâmbătă, 8 martie 2008 la 1:16 pm
hai sa ne cautam unul pe altul…sau hai mai bine diseara ashea pe la 18 pe calea rahovei 15 colt cu club princess, ok? ce zici?
sâmbătă, 8 martie 2008 la 2:03 pm
cineva s’aduca namol…
sâmbătă, 8 martie 2008 la 2:26 pm
Multi spun ca femeia este stalpul familiei,ca barbat vreau sa spun ca e imbucurator faptul sa stii ca atunci cand vii acasa cherchelit ai de ce sa te sprigini :lol
sâmbătă, 8 martie 2008 la 2:40 pm
a luat-o lumea razna de 8 martie, incredibil
La multi ani…!
sâmbătă, 8 martie 2008 la 2:51 pm
Daca te referi la mine a fost o gluma Radule
sâmbătă, 8 martie 2008 la 3:21 pm
“ca s-ar putea pe urma sa ma enervez si sa-l caut…”
mai potoliti-va, durilor de cartier…
sâmbătă, 8 martie 2008 la 3:30 pm
2 poante
1. Doi barbati stateau de vorba
- La noi in casa canta cocosul: cotcodacccc!!!!!
2. Am locuit odata in inima unai femei, mare inghesuiala!
sâmbătă, 8 martie 2008 la 3:45 pm
Ufff ! Ca titlul postului merge direct la tinta!!!
E o incantare sa citim pe aici. Femeile or fi incantate.
Femeile din grote, desigur… Cafteli, injurii, snobisme si glume zaharisite. Urmeaza sa se mai dea jos din copac, ca prea privesc femeile de sus…
Hai Ana acasa si vezi ce-ti facura piticii.
“Fiecare vorbeşte din experienţă”- halal experiente mai sunt.
De unde mister si fascinatie cand “cavemanii” incep sa vorbeasca?
sâmbătă, 8 martie 2008 la 4:45 pm
http://blackcatme.wordpress.com
sâmbătă, 8 martie 2008 la 5:54 pm
Gata, m-am întors din călătorie. A fost frumos, am citit puţin Eliade pe drum, m-am plimbat mult pe jos şi am rezolvat şi treburile pentru care m-am dus.
Da, m-am dus cu chestii derioase iar dacă am avut timp să mă bucur de altele pe drum asta este deja altceva
Am mers puţin şi pe la cumpărături dar nu am luat decât o geantă.
O vânzătoare m-a sechestra la ea în magazin, vroia să-mi vândă nişte pantaloni şi eu nu mai vroiam să probez nimic.
Cristal,
am găsit flori de colţ contemporane, o să pun poze, mă bucur că aţi întreţinut atmosfera aici
GST,
am ascultat muzica de la tine, mulţam
e prima oara când o aud pe Regina Spektor, uite la ce m-a dus puţin cu gândul:
Un bun venit pentru stian, boyarul, psihopompul, grandvisir, Exupèry, caveman !
morcoveaţă,
observ că-ţi stă bine în rolul arbitrului ghiduş
Dan,
se pare că nu e chiar uşor a fi moderator la cineva acasă, trebuie să-i cunoşti, să-i înţelegi şi de ce nu, să-i iubeşti?
Chiar îi spuneam cuiva, oamenii care vin la mine pe blog au personalitate, fiecare şi-a conturat-o bine şi în ciuda aparenţelor, ne înţelegm bine cu toţii, mă-nşel?
Radu,
interesant al doilea banc, oare cum e în inima unui bărbat?
Cică pe 9 Martie e ziua lor, neoficială..
Eugen,
de data asta văd latura de analist din tine, ca să nu spun pacifist pentru că ştiu că le zici când nu-ţi convin
Isabela,
mulţumesc pentru trandafiri, mulţi pupici roz, fără ruj
Alex,
stâlpul se pare că are mai multe sensuri
sâmbătă, 8 martie 2008 la 6:50 pm
Asa este
Mie personal nu-mi prea place comparatia asta.mai degraba ceva de genul”barbatul e capul familiei,dar femeia gatul ”
sâmbătă, 8 martie 2008 la 6:52 pm
Ana, bine ai revenit printre noi.
)))))))))
Mi-a fost dor de tine …
Uita-te si tu ce s-a intamplat daca nu ai fost aici.
Mai era un pic si se varsa sange la tine pe pagina
PS:
Ma bucur ca ti-au placut melodiile …
G.
sâmbătă, 8 martie 2008 la 7:07 pm
se pare ca nu ai fost singura plecata in calatorie zilele astea:
http://news.yahoo.com/s/ap/20080308/ap_on_fe_st/odd_rescued_kitten
sâmbătă, 8 martie 2008 la 7:13 pm
Alex,
da, mai ales dacă e gât dintr-ala cu inele multe ca la triburile afro
Cristal,
Şi mie mi-a fost dor! Nu te speria, nu e sânge la mine pe pagină, era doar ketchup
G?
Eugen,
eu nu m-am întors speriată aşa cum era pisica aia, apropo, cum ai găsit-o?
sâmbătă, 8 martie 2008 la 7:36 pm
nu ma sperii iubire … sunt doar niste pusti …
http://www.youtube.com/watch?v=KpQ6m2Qf918
you fall for that ? neeeaaah…
sâmbătă, 8 martie 2008 la 7:56 pm
@ vicsu: nici macar nu sti ce vorbesti. Se vede ca esti un complexat.
sâmbătă, 8 martie 2008 la 8:08 pm
La Multi Ani anaAyana! Mult noroc in viata! Sa ai o primavara minunata si sa fii fericita!
La Multi Ani Doamnelor si Domnisoarelor si mai multa rabdare Domnilor!
sâmbătă, 8 martie 2008 la 8:28 pm
La multi ani Ana, bine ai revenit printre noi:)
sâmbătă, 8 martie 2008 la 8:51 pm
” Un optimist este intruchiparea umana a primaverii,” ( Susan J Bissonette )… asta e anaAyana, uite ce ” face din noi..”…. arunca cu zambete si si ganduri frumoase, ca sa le inmugureasca si pe ale noastre…
La Multi Ani tuturor femeilor, mamelor, domnisoarelor !
…nu ma pot abtine, musai sa zic, mama, e floarea de colt din sulfetul nostru al tuturor..
respecte,
SIBILLA
sâmbătă, 8 martie 2008 la 9:02 pm
“Eugen,
eu nu m-am întors speriată aşa cum era pisica aia, apropo, cum ai găsit-o?”
ea m-a gasit pe mine, prin yahoo news
initial nu am obs ca se ascunde si o poveste tragica in ea lol,ca sa vezi cum rasare comicul din…orice :p
sa nu depasim acuma lipsa bunei cuviinte: condoleante familiei indoliate, respectiv pisicii!
sâmbătă, 8 martie 2008 la 9:05 pm
“sa nu depasim acuma lipsa bunei cuviinte”
sâmbătă, 8 martie 2008 la 9:28 pm
nu ştiu dacă te înşeli. Eu nu pot să spun mare lucru depre persoanele care te vizitează …. nu prea ma obosesc cu cititul comentariilor
sâmbătă, 8 martie 2008 la 9:42 pm
AnaAyana ceea ce apare mai sus nu este “opera” mea .E sigur surpriza Grande a lui SoulThief. Se tine de smecherii
Nu stie cu cine are de-a face
Uita-te in dreapta la “aici interactionam” si vei vedea poza lui in dreptul numelui meu. A lasat si un indiciu ca se bucura ca ti-au placut melodiile trimise de EL.
Sa-i vedem acum reactia ca l-am “prins” la borcanul cu miere
sâmbătă, 8 martie 2008 la 9:48 pm
Nu,tu nu m-ai inteles,la noi se spune ca barbatul e capul familiei,dar femia e gatul,adica unde intoarce ea gatu,acolo se intoarce si capul
sâmbătă, 8 martie 2008 la 9:49 pm
Erata: femeia dar femia
sâmbătă, 8 martie 2008 la 10:27 pm
incepe sa pluteasca cam mult…mister p-aicea
sâmbătă, 8 martie 2008 la 10:56 pm
Elisa, Mihai
welcome back too! Mulţam pentru urări!
Sfinx,
Mulţumesc pentru urări, sunt optimistă şi nu am de gând să mă tratez
Eugen,
mda, ar trebui să-i trimitem o telegramă familiei
Dan,
eu îţi pot spune, dacă nu le-aş mai citi care ar mai fi farmecul?
Cristal,
mi-am dat seama, a lăsat 3 indicii chiar, unele vizibile cu ochiul liber
Alex, mai era una care mă amuza pe mine când o mai auzeam: femeia deţine lacătul şi cheia. Aveam un vecin care asculta manele şi piesa asta se pare că era preferata lui
Eugen,
unde pluteşte misterul ăsta??
sâmbătă, 8 martie 2008 la 11:26 pm
“Eugen,
unde pluteşte misterul ăsta??
o sa explic asta putin mai tarziu, mai astept sa se adune date, daca o sa mai am “stomac” pt. asa ceva , are pe undeva de-a face cu paradoxul (de ce m-ar interesa pe mine asta) si cu gresita autoevaluare a altora, care risca sa reduca totul la niste clisee pe care eu le consider penibile (si nu e vina ta aici)
sâmbătă, 8 martie 2008 la 11:56 pm
grandvisir: ai vazut ca asa a fost… daca nu era asa ne zicea si noua ceva… e clar
duminică, 9 martie 2008 la 12:02 am
Eugen, sigur are legătură cu ceea ce s-a scris pe aici?
Raul,
eu am zis tot ce era de zis, în rest.. fiecare cu imaginaţia lui
duminică, 9 martie 2008 la 12:03 am
eu nici macar nu vreau sa va cunosc.. Sunteti atat de imprevizibile, sensibile, diferite, mofturoase, atente, greu de pacalit sau satisfacut, atat de protectoare , de frumoase, de pline de iubire…. incat ma dau batut.
Mi s-a spus odata ca voi fi ajutat mult de femei. Aproape ca as putea spune ca va doresc tuturor asta.
A fost ziua voastra. Ati primit jertfa… Ati adus din nou primavara in vietile noastre.
unde era inceputul… in cine??
duminică, 9 martie 2008 la 12:23 am
centrefold,
În descrierea ta ai vorbit despre toate femeile, oare una singură poate fi aşa? Poate că da, însă eu una nu m-aş da bătută
duminică, 9 martie 2008 la 12:46 am
Pai nu ai zis nimic, hai nu te supara pe mine, ok?
duminică, 9 martie 2008 la 7:30 am
“Eugen, sigur are legătură cu ceea ce s-a scris pe aici?”
am scris un raspuns care se intinde pe cateva pagini (pt. ca nu se putea explica in cateva propozitii), probabil are in centru idei anti-om, dar o lasam pe alta data; teoria e prea lunga pt. blogul asta
poate iti trimet odata “mugetarea” pe messenger
duminică, 9 martie 2008 la 1:09 pm
Sa nu ne certam , sa revenim la subiect . E pacat
luni, 10 martie 2008 la 5:03 pm
Cred că suntem începători când vine vorba de femei pentru că fiecare experienţă este diferită în intensitate. Fiecare persoană cu care avem o relaţie se comportă altfel şi are o altă personalitate. De aceea, clişeele de genul “eu sunt mereu acelaşi”, “eu nu mă schim pentru nimeni” sunt mereu garanţii solide ale nereuşitei.
Nu cred că omul este cameleonic, dar cred că omul are capacitatea de a schimba moderat anumite lucruri din comportamentul lui când vine vorba de celălalt.
luni, 10 martie 2008 la 5:06 pm
Eugen,
Aştept să văd despre ce este vorba, eventual dacă e prea lungă cugetarea o poţi trimite pe mail.
Mim,
Nimeni nu se ceartă, se face schimb de idei, unele au mărimi nepotrivite, exact ca la haine
Claudiu,
Schimbările presupun acceptarea unui om aşa cum este dar şi capacitatea de a-l înţelege şi a modifica atitudinile de care spuneai.
luni, 10 martie 2008 la 5:08 pm
Good point…..
luni, 10 martie 2008 la 7:45 pm
cu toate stim ca atunci cand barbatii subestimeaza femeile se simt mici si nesigur pe ei..un barbat care nu are probleme de auto-respect, nu va incerca sa le faca pe femei sa para neimportante…
luni, 10 martie 2008 la 10:57 pm
dana,
cred că e valabil indiferent că e vorba de bărbaţi sau de femei..
bun venit
luni, 10 martie 2008 la 11:05 pm
bine zis dana … subscriu
luni, 10 martie 2008 la 11:28 pm
@dana
“cu toate stim ca atunci cand barbatii subestimeaza femeile se simt mici si nesigur pe ei..un barbat care nu are probleme de auto-respect, nu va incerca sa le faca pe femei sa para neimportante…”
am avut cazuri cand doar pt. ca nu i-am dat importanta unei femei, aceasta a adoptat o atitudine exagerat de modesta; sa inteleg ca am probleme de auto-respect daca nu dau importanta tuturor femeilor (tot timpul, ca sa completez) ?
luni, 10 martie 2008 la 11:51 pm
Eugen,
poate că s-a gândit că aşa o să primească mai multă atenţie?
marţi, 11 martie 2008 la 12:08 pm
Femeile nu sunt greu de multumit, numai ca fiecare e altfel, si ce a “functionat” cu una nu merge cu alta. Dar ca regula generala, incerc sa surprind femeia in mod placut, cu ceva la care nu se astepta. Femeilor nu le place previzibilul, poate de asta sunt fascinate de barbati de neinteles.
marţi, 11 martie 2008 la 12:16 pm
Sirg,
Chiar mă gândeam, oare sunt mai mulţi oameni care iubesc previzibilul sau cei care domină sunt adepţii imprevizibilului? Lăsînd la o parte ce le place femeilor…
miercuri, 12 martie 2008 la 4:52 pm
Eugen,
ceea ce spuneam era ca barbatii (straight) care sustin lipsa de importanta a femeilor (adica le subestimeaza), au probleme de respect de sine.. nu ma refeream a nu da importanta unei femei= a nu o baga in seama..
miercuri, 12 martie 2008 la 4:57 pm
Bravo Dana!!!!! Un barbat saluta ceea ce gandesti
miercuri, 12 martie 2008 la 5:36 pm
am inteles ce spuneai tu, dar ce te faci daca multe se comporta cum spun eu ?
pt. ca vezi tu, majoritatea femeilor vor sa fie bagate in seama iar daca nu le faci “jocul”, din punctul lor de vedere le subestimezi
nu mai vorbesc de faptul ca desi femeilor le place sa se considere utile, exceptand anumite cazuri (care or fi alea oare, sa le numesc?) ele se descurca mai greu si sunt efectiv mai tampite (vorbind la modul general)
hai sa iti dau un exemplu concludent, faze de genul asta vezi
ZILNIC: un cunoscut s-a dus la banca sa intrebe dc nu ii trec aia banii pe card (asa era procedura) pentru ca altfel el e nevoit sa ridice banii de la ei, fiind nevoit sa plateasca un comision mai mare; raspunsul ? un ridicat din umeri, dar nu oricum, ci asa, cu “sentiment”; pai afla de la mine ca un barbat daca era in locul acelei tipe l-ar fi indrumat pe asta sa vorbeasca cu cineva care se ocupa cu astfel de probleme (cum de altfel s-a si intamplat, dar doar dupa ce baiatul nostru a facut un scandal monstru, ca ii asa mai galagios din fire cand ii sare mustarul); si stii dc tipa nu i-a dat importanta ? pentru ca asta ii un individ mai mic de statura si mai pirpiriu, pare un tip total neinsemnat, si asta l-a tratat ca pe un nimeni
alta patanie, tot cu asta: eram impreuna intr-o alimentara (se vorbea pe undeva de calitatea vanzatorilor, faina treaba) si am cumparat amandoi ceva chestii, eu am scos din buzunar un teanc de bani si am platit, el avea ban la el doar cat ii trebuia, la care vanzatoarea (tot o “ea”, of course) zice asa in batjocura catre el “cine n-are, n-are”; cine putea sa scoata aberatiile astea, daca nu o femeie ?
odata am fost la posta sa ridic niste bani ce ajunsesera prea tarziu la destinatar asa ca mi-au venit inapoi, am zis “da-i dreaq” ca e suma mica, dar m-au sunat si ma tot stresau cu instiintarile, asa ca am trecut pe acolo sa ridic suma; pentru ca aveam alta adresa pe ID card, nu au vrut sa imi returneze suma, au negat ca m-ar fi sunat, ba s-au mai aratat si ofensati (toate astea pt ca era suma mica, daca era vorba de catevaa mii de euro imediat se ploconeau) si ghici, la caserie acolo era tot o femeie care asa s-a atacat de parca ai zis ca eu am acuzat-o de hartuire sexuala cu faza cu telefonul
nu mai zic cum se tot pune accent pe femeie si drepturile femeilor, in ziua de azi, de ti se apleaca
voi vorbiti de subestimare ? cum ramane cu droaia de tipi inteligenti si cumsecade pe care ii cunosc care nu au iubite pentru ca toate femeile ii considera “looseri”, si droaia de cretini dupa care toate fugiti, venind cu scuza ca “poate nu pare cine stie ce, dar eu am simtul ala paranormal de femeie care nu se inseala”- asta atunci cand prestanta fizica a individului nu este evidenta
cica or facut astia studii sofisticate pe dincolo care or concluzionat ca intuitia femeii este zero -ZERO, nu ca aveam eu nevoie de studiile lor ca sa stiu asta
sau a fost intr-o zi pe discovery ceva documentar, un batran rablagit o venit cu ceva masina naspa si imbracat aiurea, toate tipele din studiu ala i-or dat nota 4, iar cand a venit (acelasi rablagiu) la costum si cu ceva masina jmechera, i-or dat noat 10, mai putin una i-a dat noat 9, ca cica “poate ii combinat” deja; punctajul aprecia cat e individul de “sexi”; majoritatea n-aveti minte in cap nici cat un graunte de mazare, si mai aveti tupeul sa va revoltati ca ati fi “subestimate”
miercuri, 12 martie 2008 la 5:37 pm
2 dana, btw
miercuri, 12 martie 2008 la 5:44 pm
Eugen, cine face acum generalizări?
Şi eu am chemat să-mi repare netul că nu mergea şi au dat din umeri iar atunci când le-am pus întrebări au dat iar din umeri, vânzătorul de la alimentară face comentarii cu tentă erotică atunci când te duci să cumperi şerveţele că eşti gripată, etc, etc.
Şi cu toate astea nu am zis că bărbaţii sunt toţi o apă şi-un pământ.
Cei care nu admiră o femeie frumoasă (să zicem că trece pe stradă una pe care chiar o consideră frumoasă) mai degrabă n-o fac din mândrie şi nu pentru că ar subestima-o.
miercuri, 12 martie 2008 la 6:21 pm
am precizat de la bun inceput ca ca voi face generalizari, dar poate nu ai observat
in ultima parte ceea ce spui tu poate fi adevarat, dar femeile iau ca pe o subapreciere chiar si amanuntul asta (ca nu te uiti dupa ele) probabil, dar nu asta era cazul cand i-am replicat danei, fazele cu pricina s-au desfasurat intr-un context putin mai dezvoltat, nu era vorba aici doar de a intoarce capul dupa una sau nu, dana a simplificat toata treaba, fiind sigura ca ideea mea este gresita, si asta a dat rezultate aiurea
cand am spus ca nu am dat importanta unei tipe, nu am spus ca nu am intors capul dupa ea, nu confunda cea am spus aici cu ce ti-am spus tie mai demult pe messenger
miercuri, 12 martie 2008 la 8:20 pm
Eugen,
))))), …totusi, trebuie sa recunoastemi ca exista si soferite bune!
mica noastra divergenta s-a extins un pic, asa ca voi incerca sa trag o linie, sa vedem cu ce suntem de accord amandoi si cu ce nu:
1.a subestima o femeie=a o considera mai putin importanta decat barbatii
2.Vorbesti de cazuri de femei de prost gust, chiar proaste, dar da-mi voie sa cred in continuare ca FEMEILE, IN GENERAL, NU SUNT ASA!
Eu cad foarte des in cursa de a spune ca TOTI baietii sunt “porci” (cel care ma prinde ce fund pe strada, cel care merge in spatele meu si gandeste cu voce tare si imi striga de aude toata strada “ce mi-ar facea”, mecanicul auto care din start crede ca nu sunt in stare sa conduc masina /sa am grija de ea,. pt ca sunt femeie, etc.!!) dar asta nu inseamna ca toti sunt asa..
3. chiar daca l-am adus in discutie, as dori sa nu vb-im despre subiectu femei si condus
4. uite ca ma apropiu ce idea centrala , si anume, exista totusi o categorie de femei,putine cele care sunt mame bune, sotii bune, iubite grozave, care respecta un barbat pentru ceea ce il face barbat, si nu neaparat “sexy”, care isi inteleg rolul lor – de a-i complementa pe barbati, de a face mai frumoasa, macar cu putin, lumea. (cel putin asta cred eu ca e rostu femei pe lume..:) ).
5. daca aceste femei nu ar fi rare, poate ar fi mai putin pretuite! De dragul lor merita sa tratezi femeile respectuos, nu shtii niciodata in ce scoica puturoasa se ascunde o perla..
6.deja vb-esc poetic si nu suport asta, dar ce vreau sa zic este ca femeile nu sunt egale cu barbatii pt ca sunt …ca si 2 concepte dimensionale diferite.. De exemplu marimea (lungimea de ex) si timpul… La fel de importante, niciodata egale. Si femeile si barbatii au defectele lor, (muuuuuuulte), dar nu se poate unul fara altu. si nu ma refer biologic.
In definitiv, femeia /barbatul care nu respecta persoana de sens opus, (adica ii subestimeaza valoarea, importanta, utilitatea), cu siguranta are probleme de stima de sine. Ori are prea multa si se crede prea importanta, ori prea putina si vrea sa isi demonstreze valoarea facandu-l pe celalalt sa para mic, mic de tot…
miercuri, 12 martie 2008 la 8:44 pm
“Femeile au simtul umorului innascut, de aceea sunt capabile sa iubeasca si barbatii fara umor ”
miercuri, 12 martie 2008 la 10:56 pm
Eugen,
Uneori simplificăm din lipsă de timp pentru a scrie toate acele rânduri cu explicaţii. Iar dintr-o frază e uşor să interpretăm şi altele faţă de ceea ce spune în sine.
Cristal,
Asta e de la mişcarea feministă, sau de unde?
miercuri, 12 martie 2008 la 11:04 pm
mai Dana, eu nu sunt ca toti barbatii (porc)
cum le zicea una baietilor la scoala -bine, replica se vroia pe masura – “scrof esti tu”
mama-mama, bunoaco, ce ti-as face !! ………
deci tu vorbeai de acea categorie de oameni(sa zicem asa) care dispretuiesc femeile, deci pe toate; asta e deja ceva diferit, dar sa nu uitam ca educatia isi are rostul ei aici, dar si alti factori; in ziua de azi multi barbati sunt apreciati -de cele multe si proaste- pe cat de “tupeist” vorbesc ei cu femeile, traducand asta in “dezghetare” si atuncea mai multi ii urmeaza
cum o zis unu intr-o zi “daca ma iubesti vii cu mine in Spania sa te prostituezi”, sau la alta tot ala i-a zis “daca nu vrei sa mergem la film atuncea hai cu noi in padure, te legam si te biciuim pentru trei zile s-apoia iti facem ce vrem”
astia sunt ghidusii cei mai apreciati, bine poate nu toate femeile sunt de acord cu stilul asta de a li se vorbi, dar in mod accidental cei care vorbesc asa sunt cei care se dau in spectacol, iar femeile iubesc spectacolul, sa nu mai vorbim ca intreaga societate are un adevarat cult pentru el, spectacolul fiind considerat de cei care tot timpul inteleg timpurile (cica) dovada civilizatiei si a evolutiei omului, sa zic asa
ca exista si femei adevarate….vorba aia “pana la Dumnezeu te mananca sfintii”
miercuri, 12 martie 2008 la 11:10 pm
E al 2- lea adevar despre barbati
miercuri, 12 martie 2008 la 11:27 pm
Eugen,
Până la urmă cine seamănă vânt culege furtună. Oamenii primesc ceea ce caută!
Cristal,
Uite cum descoperim adevărurile! Din mers!
miercuri, 12 martie 2008 la 11:58 pm
eugen, uite ca tot pe a ta o tii.
) ,
propun un compromis mutual:
eu accept ca multor femei le plac baietii “spectaculosi” (
si tu accepti ca nu tuturor femeilor le place spectacolul ieftin, concluzie, va rog respectati-ne:))))
daca ne obisnuim cu luxul de a fi pretuite, poate va incepe sa ne placa sa fim tratate frumos..:)
joi, 13 martie 2008 la 9:50 am
@dana, nu e nevoie de vreun compromis, pt. ca aprob ce spui, din moment ce tu aduci o exceptie ca argument “nu tuturor femeilor le place spectacolul ieftin”
ca sa fiu mai explicit: am cunoscut si tipe “jos palaria”, nu “jos”..altceva :p
joi, 13 martie 2008 la 9:54 am
duminică, 16 martie 2008 la 1:52 am
“Tot Arnold a zis-o: Căsatoriile homosexuale reprezintă ceva ce ar trebui să se întample între un barbat şi o femeie.
Eterna problemă a gusturilor şi a firescului…”
poti sa dezvolti putin in limita timpului disponibil ce ai vrut sa spui cu asta?