Dacă vrei să te faci remarcat e suficient să vii cu ceva ţipător în materie de îmbrăcăminte, glas, parfum sau pur şi simplu să-ţi expui anumite părţi ale trupului.
Se spune că atunci când ai un accesoriu vestimentar de culoare roşie, el va atrage privirile celor din jur mai repede decât orice altă culoare. De asemenea, un om care vorbeşte mai tare decât ceilalţi va monopoliza discuţia. Cunosc câteva persoane de acest gen!
Cel mai simplu este însă, aşa cum vedem peste tot, să ne expunem trupul în diverse ipostaze. De ce întotdeauna acest procedeu dă roade? Punerea în evidenţă a anumitor părţi din anatomia umană are de cele mai multe ori efect garantat: captează atenţia şi-l determină pe cel care priveşte să se lase (sau nu) manipulat.
Şi totuşi, în acest joc al seducţiei din priviri este vorba doar de un strat de epidermă sau este un mister mai profund?
A fi observat se poate întâmpla în multe feluri (o minte sclipitoare, o voce caldă şi plăcută, o glumă bună, etc.) dar se pare că numai unele dintre ele ies în evidenţă.
Etichete extravagant, ostentativ, parfum, seductie, trup, zgomotos

marţi, 4 martie 2008 la 3:49 am
dureaza putin
marţi, 4 martie 2008 la 8:53 am
e mai simplu un decolteu adanc decat o minte sclipitoare
marţi, 4 martie 2008 la 9:24 am
Fa un test statistic: urmareste cine se uita la fetele subtire imbracate si cine nu le prea baga in seama.
Am observat intr-o vreme astfel de lucruri si am ajuns la concluzia ca oamenii ne-seriosi trag cu ochiul, fluiera ;i se baga in seamna. Persoanele serioase, cu bune intentii, au si ei ochi ca doar nu sunt orbi, nu-si manifesta “spalarea ochilor”.
Parerea mea, pentru fete: daca vreti aventuri siropoase, dezveliti-va cat mai mult. Daca vreti sa cunoasteti oameni seriosi, acoperiti-va cat mai mult.
marţi, 4 martie 2008 la 9:28 am
aprozarnet,
ce să dureze?
nenea,
păi o minte sclipitoare se cultivă, e un proces de formare continuă pe când alte chestii sunt de-a gata
Radu,
Până la urmă reputaţia zici tu că are legătură strânsă cu vestimentaţia?
Să ştii că ai dreptate dar cred că mai există şi excepţii. Am văzut că femeile se uită cel mai repede unele după altele
marţi, 4 martie 2008 la 9:35 am
nu e decat o simpla chestiune de piata, uneora le place carnea, la altii intelectul si fiecare ia in considerare asta, o tipa imbracata prea subtirel in circumstante casual cerseste atentie si pare patetica, alta imbracata prea gros in circumstante in care se cere o tinuta subtire se crede urata, altcineva imbracat in haine prea scumpe cand acolo sunt multi oameni saraci este ipocrit, si tot asa, circumstante si circumstante, nimeni nu este incriminabil cum se imbraca atata vrme cat nu expune parti tabu` ale corpului vizionarii publicului
marţi, 4 martie 2008 la 9:51 am
ulise,
oricum, se poate ieşi în evidenţă în oricare din variantele expuse de tine
marţi, 4 martie 2008 la 10:10 am
exact
marţi, 4 martie 2008 la 10:15 am
Barbatii sunt trasi de penisurile lor in toate directiile, asa ca nu le e necesar decat niste piele dezgolita. Penisului nu-i trebuie idei profunde, filosofii sau discutii inteligente.
marţi, 4 martie 2008 la 10:18 am
Mădă
nu mă aşteptam să mă contrazici, cred că ar fi fost mai mare osteneala (deşi foarte rar văd că se întâmplă asta)
Cinevorbeste,
dacă zici tu că aşa fac bărbaţii… până acum eşti primul care a recunoscut asta. Ideea era mult mai profundă. De ce sunt atraşi de ceva ce oricum ştiu cum arată?
Şi în principiu sunt atraşi mai repede de ceea ce se expune.
marţi, 4 martie 2008 la 10:23 am
sa te contrazic de dragul de a te contrazice?
de fapt nici tu nu m-ai contrazis:
io: e mai simplu un decolteu adanc decat o minte sclipitoare
tu: nenea, păi o minte sclipitoare se cultivă, e un proces de formare continuă pe când alte chestii sunt de-a gata
marţi, 4 martie 2008 la 10:26 am
Mda… prea suntem de acord, ia să ne certăm puţin
marţi, 4 martie 2008 la 10:27 am
ar fi o idee. ce relatie e asta fara certuri?
marţi, 4 martie 2008 la 10:33 am
păi până şi-n relaţiile virtuale există certuri, de ce ar fi asta scuzată?
marţi, 4 martie 2008 la 11:14 am
Două moduri de a ieşi în evidenţă:
1. Să încerci să fii mai anormal decât ceilalţi.
(Decolteu mai adânc, părul vopsit în mai multe culori, cât mai multe metale ataşate, tocuri mai înalte, muzica dată cât mai tare, manele, rock, vorbire cât mai “altfel”, gesturi, operaţii estetice (dacă se poate să-ţi faci o faţă ca a nimănui…), etc)
2. Să înveţi să fii om normal.
Într-o lume care preferă punctul 1, un om normal iese din ce în ce mai mult în evidenţă.
(Fiecare cu “normalul” său, într-adevăr. Pentru mine a fi normal înseamnă a trăi ca Isus.)
Nu cred că a urmări să ieşi în evidenţă e un lucru bun.
marţi, 4 martie 2008 la 11:25 am
Ghita,
Ai dreptate la ambele puncte, mai ales la 2
De exemplu, câte fete cu părul nevopsit mai vezi pe stradă? Spun de fete pentru că băieţii nu se vopsesc aşa des ca ele!
Cei care vor să iasă în evidenţă par oameni care vor să demonstreze ceva, aşa cred eu. Vor să arate, să spună, să fie ascultaţi, etc.
marţi, 4 martie 2008 la 11:35 am
Mă bucur că m-ai înţeles.
Mă gândeam şi la exemplul tău cu părul nevopsit… dar nu l-am zis. (evit prea multe exemple…)
Deci, un băiat care se vopseşte iese mai tare în evidenţă decât o fată care se vopseşte…
Prefer să fiu normal (în cazul ăsta natural).
marţi, 4 martie 2008 la 11:45 am
Da, cred că tot aşa am ales şi eu varianta cu naturalul. Mă rog, unui om poate să-i stea prost cu una, cu alta, dar în afară de ceea ce i-a dat natura nu are ce să mai facă
marţi, 4 martie 2008 la 11:52 am
“Nu cred că a urmări să ieşi în evidenţă e un lucru bun.”
Am vrut să zic că nu cred că e bine să facem din asta un scop.
Scopul pentru mine e să fiu bun. Unul dintre rezultate poate fi şi “ieşirea în evidenţă”. Dar când încep să mă bucur de rezultatul ăsta… => mândrie (poate), deci rău.
marţi, 4 martie 2008 la 11:53 am
Ghita, fără a generaliza, mă gândeam dacă într-adevăr există situaţii în care să trebuiască să ieşi în evidenţă şi să nu fii puţin mândru.
Măcar că nu e de ales şi tot se întâmplă…
marţi, 4 martie 2008 la 11:54 am
Ai dreptate…
E ca şi cum ai încerca să faci tabloul celui mai mare pictor să arate mai bine decât a reuşit el să-l facă.
Ce urât ar arăta o floricică vopsită!
marţi, 4 martie 2008 la 12:00 pm
Mi-am adus aminte de caietele de la şcoală unde subliniam cu roşu ca să ţin minte ce scrie acolo. Hai că am mai sunt exemple unde ceea ce iese în evidenţă este bun
Şi cred că tot la ieşitul în evidenţă se încadrează şi machiajul.
marţi, 4 martie 2008 la 12:23 pm
“Şi cred că tot la ieşitul în evidenţă se încadrează şi machiajul.”
Şi eu cred asta…
marţi, 4 martie 2008 la 12:24 pm
Dar tatuajele? Mai ales că mai demult se făceau pe viaţă, acum am înţeles că se pot da jos.
marţi, 4 martie 2008 la 12:32 pm
Nu-mi plac tatuajele.
marţi, 4 martie 2008 la 12:41 pm
Păi nu trebuie să-ţi placă, le plac altora.
Personal nu am nimic nu ele, cred că mai mult îmi place să le văd la alţii. Are Robbie Williams pe antebraţ unul frumuşel
marţi, 4 martie 2008 la 1:28 pm
anaAyana, intrebai mai sus de ce barbatii sunt atrasi de ceva ce oricum stiu cum arata.
o femeie care expune cat mai mult, care incearca sa iasa cat mai mult in evidenta transmite un mesaj simplu si vechi de cand lumea: sunt disponibila.
imi pare rau ca nu cred in chestiile spuse de femei: ma imbrac, machiez, coafez ca sa ma simt eu bine. asa-i, te simti mai bine cand stii ca arati bine, ca esti remarcata de toti pe strada (si el mai mare compliment vine de la privire admirative sau invidioase ale altor femei, nu?). dar, la urma urmei, tot pentru sexul opus incearca femeile sa arate bine, sa fim serioase…
marţi, 4 martie 2008 la 1:33 pm
Oana, eu am întâlnit şi femei care se îmbracă aşa numai pentru ele şi spun că nu le interesează să atragă bărbaţii dar cine să recunoască asta?
marţi, 4 martie 2008 la 1:36 pm
Ana,
Este stiut ca toti dorim sa ne impunem si sa obtinem ce vrem indiferent de mijloace. De exemplu, niciodata nu mergem la un interviu imbracati ca atunci cand mergem la mall. Femeile intotdeauna la un interviu vor incerca sa se imbrace provocator, sa se joace putin cu imaginatia si simturile celor care examineaza, mai ales daca sunt barbati.
Nici o femeie nu se machiaza doar pentru a se simti bine pentru ca ce folos are frumusetea daca nu poate fi admirata? Deci pe undeva inconstient fiecare dintre noi dorim sa seducem si sa fim admirati, deci sa iesim in evidenta.
Un al mod de a iesi in evidenta este parfumul. De cate ori nu am intalnit persoane cu un parfum atat de puternic de ne muta nasul din loc? Se spune ca trebuie sa ai personalitate si prestanta sa poti purta un parfum puternic. Numai ca de cele mai multe ori parfumul poate deveni o arma foarte eficace in fata celora din fata ta, mai ales cand aroma lui umple o camera de 200 de m patrati
marţi, 4 martie 2008 la 1:40 pm
Anahoretus,
pare aiurea ca cineva să aibă ceva ce merită admirat şi să nu o arate, e de-ajuns să mă gândesc la fazele cu copiii de grădiniţă care atunci când se întâlnesc se laudă cu ceea ce le-au mai cumpărat părinţii, ce haine sau jucării noi mai au, etc.
Adulţii nu mai pot face asta în mod direct aşa că aleg alte metode
referitor la faza cu parfumul, se spune că sunt şi ele în funcţie de personalitate dar unii le aleg ostentativ, tocmai pentru a se impune cumva
marţi, 4 martie 2008 la 1:43 pm
pana la urma urmei ce e asa rau in a recunoaste ca vrei sa atragi privirile barbatilor?
mai rau e cand aceleasi femei vorbesc de mitocania barbatilor care, cand vorbesc cu ele, in loc sa se uite in ochi se uita in decolteu.
marţi, 4 martie 2008 la 1:45 pm
Ana,
Eu mai stiu ceva: cel mai frumos lucru pe lumea asta se descopera, nu ti se ofera din prima, nu este o daruire agresiva, trebuie sa mai faci si tu efortul de a intelege ce e in spatele lui. Adica frumusetea cand este oferita pe tava ca o prada usoara se transforma intr-o satisfactie de moment.
Parfumul poate fi o forma prin care poti sa domini olfactiv pe cei din jur, dar mai ales indirect pentru ca asa cum bine ai zis si tu oferi un indiciu despre personalitatea ta. Atunci cand parfumul este foarte tare, sariti in laturi, aveti de-a face cu o fiara
marţi, 4 martie 2008 la 1:46 pm
haha, Oana, am întâlnit şi eu o grămadă care se plâng de asta
de parcă nu ar fi conştiente de ceea ce se petrece în jur dacă se îmbracă într-un anumit fel sau au o anumită atitudine
E un fel de limbaj şi cel vestimentar, mda…
Anahoretus, e adevărat că atunci când ceva este gratuit pare suspicios.
Referitor la parfum, am întâlnit cazuri în care persoana în cauză se dădea cu parfum bărbătesc (şi era femeie). Şi mai vorbea şi tare, foarte tare!
marţi, 4 martie 2008 la 1:51 pm
Inseamna ca persoana respectiva dorea sa isi face o operatie de schimbare de sex si nu stia cum
marţi, 4 martie 2008 la 1:54 pm
Eeee, vroia să fie mai specială. Într-un grup de fete, când toate se dau cu parfum de damă şi una se dă cu parfum bărbătesc, foarte pregnant, cum să interpretezi?
Apropo de ieşitul în evidenţă. În statele arabe ştim bine că femeile poartă multe haine şi sunt foarte acoperite. Ai văzut că pentru a se diferenţia se machiază foarte strident?
marţi, 4 martie 2008 la 1:55 pm
eu cred ca e ca-n publicitate: o femeie e ca un fel de billboard. inainte de a pleca de-acasa isi stabileste targetul si mai apoi mijloacele prin care isi poate atinge targetul.
poate sunt femei care intr-o zi frumoasa de primavara, dupa o iarna lunga si mohorata, pur si simplu vor sa se simta sexy, superficiale, poate nu vor decat sa-si verifice putin armele, sa si le-ascuta.
a doua zi redevin femei profunde, sensibile, serioase si atunci schimba targetul, schimba afisul de pe billboard si gata!
marţi, 4 martie 2008 la 1:55 pm
Negrul din jurul ochilor este impotriva soarelui foarte pregnant. Nu stiu de ce se machiaza asa, dar stiu ca are de-a face cu ceea ce am zis mai mult.
Si eu cunosteam pe cineva care se dadea cu parfumuri de dama si dupa 2 saptamani am aflat ca era homosexual
marţi, 4 martie 2008 la 1:59 pm
Oana, câtă dreptate ai! Cred că e un fel de reafirmare, împrospătare a valorilor, calităţilor fizice în acest caz.
Anahoretus,
Păi de asta se machiază strident, alte modalităţi de a ieşi în evidenţă nu au din moment ce toate rochiile sunt lungi şi vaporoase, diferă doar culorile şi croiala.
A fost tare aia cu homosexualul.
marţi, 4 martie 2008 la 2:01 pm
Ana,
La o araboica nu vestimentatia conteaza, ci ochii si parfumul
Keep that in mind
Rochiile alea lungi si vaporoase au facut ca cele mai fierbinti tratate de amor fizic sa fie scrise in India si in Peninsula Arabica
marţi, 4 martie 2008 la 2:05 pm
Hm… dacă numai alea contează, îţi dai seama celelalte (din alte ţări) câte avantaje mai au?
marţi, 4 martie 2008 la 2:06 pm
Eu ma indoiesc ca au anumite avantaje, dar recunosc ca intre Sandra Brown si Kama sutra, prefer cea de-a doua carte fara sa stau prea mult pe ganduri
marţi, 4 martie 2008 la 2:08 pm
Apropo de machiaj, iar mă leg de el! Dacă o femeie zice că nu se machiază pentru alţii înseamnă că şi atunci când stă în casă şi nu o vede nimeni se machiază, nu?
marţi, 4 martie 2008 la 2:10 pm
o minte sclipitoare, o voce caldă şi plăcută..
toate acestea le am.le vad ca un dar.si ma bucur de el.insa imi lipseste ceva..” acea buna gluma”.Ai observat cum suna intreaga expresie prin antepunerea adjectivului?.cam asa este si fabeto.Daca are un banc bun rade inainte.ianintea celorlati.Iar ei nu vor apuca sa rada la urma caci el nici nu va putea sa-l spuna.caci rade.Si inca haotic.Si totusi..oana?
ce e aia “billboard”.Imi cer scuze dar nu stiu termenul din engelza.Ori ce semnificatie iai dat?As putea sa caut in dicitonar.Dar prefer sa iau raspunsul de la tine.Sau paote mi-l va da altcienva?.In limba romana.Desigur!
marţi, 4 martie 2008 la 2:12 pm
Nope… Zicea un intelept antic ca frumusetea unei femei nu are nici un sens daca nu are cine sa o admire. Degeaba dai nastere unei imagini daca o admiri doar tu. Si nu cunosc pe nimeni care sa se machiezi doar in casa pentru ca apoi sa se demachieze cand iese pe strada. Sau atunci se deghizeaza pur si simplu?
marţi, 4 martie 2008 la 2:13 pm
Fabeto,
dacă am înţeles corect, râzi la bancurile spuse de alţii înainte sau la cele spuse de tine?
Cred că Oana s-a referit la un fel de target, un scop, un grup ţintă, pleacă de acasă femeia cu un gând. Adică nu poţi să spui că te îmbraci extravagant doar ca să treci neobservată. Trebuie să-ţi asumi asta şi cum altfel decât cu o stare e spirit adecvată.
Oana? Am I right?
Anahoretus,
bun, deci am demonstrat cu toţii mai sus că femeile se machiază pentru alţii, nu?
Mi-am adus aminte de o colegă din liceu care se machia foarte strident, într-o zi nu a mai avut timp să se ocupe de asta şi a venit aşa. Toată lumea se uita la ea şi nu o mai recunoştea. I-au zis să se machieze repede ca să poată să se uite la ea. Răutcioşi, nu?
marţi, 4 martie 2008 la 2:18 pm
fabeto cel mic.fabeto show, billboard=panou publicitar
anahoretus: ba eu m-am machiat prin casa. primisem cadou o trusa de machiaj din aia complicata, cu sertarase, multe nuante, fard de ochi, de obraz, pudra, rimel…etc…etc.. si a trebuit sa le incerc pe toate.
mai conteaza ca la sfarsit aratam precum un clown?
marţi, 4 martie 2008 la 2:19 pm
Oana, şi eu când îmi iau ceva nou mă dau cu ele chiar dacă nu ies pe nicăieri. Evident, mă şterg în secunda 2.
Ce-ar fi să le probezi direct la magazin acolo, sau când le primeşti? Heheheeh
marţi, 4 martie 2008 la 2:19 pm
da, anaAyana, exact asta am vrut sa spun
marţi, 4 martie 2008 la 2:20 pm
Ana,
Nu doar rautacioci, rai
Oana,
Faptul ca nu ai iesit asa pe strada proves my point
marţi, 4 martie 2008 la 2:21 pm
daca as fi iesit asa pe strada sunt convinsa ca as fi atras multe priviri, chiar si atentia celor care se ocupa de problemele psihice ale oamenilor…
marţi, 4 martie 2008 la 2:21 pm
Păi da, recunosc. Măcar eu încerc să păstrez un echilibru între una şi alta. Adică să nu se sperie lumea de mine când mă vede fără rimel
Oana,
Psihiatrii sunt obişnuiţi? deja râd cu lacrimi, nu de alta dar îmi imaginez
să ştii, s-ar fi uitat şi hingherii
marţi, 4 martie 2008 la 2:23 pm
ana, eu nu m-am sters in secunda 2 pentru ca ma amuza reactia sotului de cate ori dadea cu ochii de mine prin casa: avea intai o tresarire, apoi un moment de jena si apoi o unda de iritare ca se speriase
marţi, 4 martie 2008 la 2:24 pm
Hahahaah, funny faza
Să nu-mi zici că-ţi faci şi măşti dintr-alea cu castraveţi pe ochi! Acum iar râd că mi-l imaginam pe bietul soţ, se gândeam probabil dacă să mai facă sau nu cadou o astfel de trusă.
marţi, 4 martie 2008 la 2:34 pm
felul,felurile astea de-a iesi in evidenta;
pt ca sunt de suprafata nu dureaza mult..
marţi, 4 martie 2008 la 2:40 pm
aprozarnet,
dacă cineva insistă s-ar putea să dureze dar acum depinde şi unde vrea să ajungă…
marţi, 4 martie 2008 la 3:39 pm
si acum ajungem la discutia veche: putem judeca oamenii dupa aparente? sunt fetele/femeile imbracate provocator neaparat si superficiale?
marţi, 4 martie 2008 la 3:44 pm
Oana, sigur există şi excepţii!
marţi, 4 martie 2008 la 3:52 pm
exista atatea motive pentru care o femeie se poate imbraca provocator incat eu una nu prea fac asocierea provocator=superficial.
am auzit ca femeile in perioada de maxima fertilitate au tendinta de a a se imbraca in culori mai aprinse, de a accentua putin machiajul, de a merge mai drept, mai vioi, sunt mult mai predispuse la mici flirturi…
marţi, 4 martie 2008 la 3:54 pm
Asta este adevărat, am văzut câteva documentare pe tema asta. E în strânsă legătură cu feromonii
marţi, 4 martie 2008 la 4:53 pm
iara feromonii ? damn !
construiesc si distrug civilizatii feromonii astia
marţi, 4 martie 2008 la 4:55 pm
Eugen, păi dacă nu au construit şi ei o civilizaţie mai bine înfiptă în pământ, tot o să apară şi o să dispară
marţi, 4 martie 2008 la 5:00 pm
eu imi puneam alta intrebare. de ce le plac barbatilor bataile intre femei? seinfeld ne da un raspuns: pentru ca ei cred ca s-ar putea termina cu un sarut. tu ce crezi?
marţi, 4 martie 2008 la 5:03 pm
Aşa zicea Seinfeld? Pe asta nu am ţinut-o minte.
Păi cred că le plac bătăile dintre femei pentru că oricum le plac femeile şi orice se petrece între ele este interesant, mai ales când le văd că se manifestă. că-şi ies din fire, etc.
Dar invers?
Sunt convinsă că bărbaţii ar zice altceva!
marţi, 4 martie 2008 la 5:09 pm
eu cred ca Seinfield ala ii un mare mincinos
le plac bataile dintre femei pentru ca desi sunt dependenti de ele, ei le urasc (poate chiar din pricina asta)
si cand vezi inamicii ca se bat intre ei…
marţi, 4 martie 2008 la 5:19 pm
Hahaha, când vezi cum se distrug inamicii şi la urmă până şi cel care câştigă nu mai are forţe… Eugen, de ce crezi că le urăsc? Pentru că nu le pot învinge?
Am întâlnit o grămadă care spun că ei nu suportă faptul că numai femeile sunt curtate şi că ar trebui să înceapă şi ele să facă puţină curte. (garduri):D
Cică pentru o femeie este mai simplu iar bărbaţii trebuie să se zbată să le cucerească.
Aşa greu e?
marţi, 4 martie 2008 la 5:31 pm
cred ca depinde de la persoana la persoana cu predilectie la minoritati insa afirmatia asta este falsa, ma refer aici la acele minoritati care sunt considerati “cei mai cei” de catre femei
dar in general afirmatia este probabil valabila
cel putin pot sa iti dau un exemplu: cunosc o gramada ce isi distrug sanatatea folosind substante dopante pentru a fi mai “mari”, pentru a impresiona femeile, cel putin in acea prima faza de contact vizual, de care pomeneai aici
pe plan financiar insa cred ca femeile consuma mai mult pentru a se evidentia, ceea ce daca esti evreu sau scotian (lol) s-ar traduce ca eforturile femeilor sunt infinit mai mari
marţi, 4 martie 2008 la 5:36 pm
Păi bărbaţii nu folosesc cosmetice, au prejudecăţi când vine vorba de creme şi vopsitul părului, că au început ei să-şi pună cercei sau să mai poarte haine mai ciudate asta e altceva.
Se pare că în cele din urmă şi unii şi ceilalţi vor să placă sexului opus, cât mai mult. Indiferent că au sau nu o relaţie cu simpatizantul. Iar pentru asta devin câteodată ridicoli, investesc mai mult în imagine decât în altele.
marţi, 4 martie 2008 la 5:48 pm
*acele minoritati considerati lol
genul asta de ura nu e cauzata de cine castiga/pierde, poate e continuta de asta de obicei exista relatia de hate-love intre barbati si femei, fiecare iubire are o ura ascunsa in ea, as spune ca relatiile cele mai durabile sunt cele care se bazeaza pe un echilibru in dezacordul dintre el si ea
la urma urmei, lumea e dependenta de conflict, daca nu avem conflict inseamna ca nu avem interactiune
marţi, 4 martie 2008 la 5:54 pm
Se pare că iubim conflictele, ai dreptate. Şi oricum, se zice că acolo unde există ură este (sau a fost cândva) şi iubire.
Lăsînd bătăile dintre femei, sunt demne de luat în considerare şi cele dintre bărbaţi (când vor să iasă în evidenţă ca fiind neînfricaţi, macho sau mai ştiu eu cum).
Multe dintre duleurile din trecut se purtau pentru femei, războaie, intrigi, etc.
marţi, 4 martie 2008 la 7:20 pm
Draga Eugen,
Pentru prima data ai vorbit pe gustul meu. Da-mi voie sa te felicit. Intr-adevar, o iubire care nu e mereu in pragul divortului nu este o iubire adevarata. Certurile cele mai puternice fac pasiunile si mai mari si alunga rutina inerenta.
BRAVO! Meriti un Chianti
ps. Da-mi o adresa unde sa ti-l trimit
marţi, 4 martie 2008 la 7:29 pm
mult bullshit pe pagina asta …
marţi, 4 martie 2008 la 7:34 pm
“o iubire care nu e mereu in pragul divortului nu este o iubire adevarata.” ????
pe bune????
cateodata si rutina e buna, linistitoare….
marţi, 4 martie 2008 la 7:35 pm
1,
Fiecare are dreptul la opinie. Hai sa ne comportam civilizat si sa nu ne improscam cu vulgaritati, ok? Nu e frumos si nici civilizat. Respecta macar efortul de aici. Si vizavi de cuvintele tale grele, de cand urmaresti acest blog sau aceasta pagina de poti afirma cu atata tarie ca valoreaza nimic?
marţi, 4 martie 2008 la 7:37 pm
Oana,
Cunosc oameni care se mai si cearta pentru ca certurile sunt inerente intr-o relatie. Ele ne mai si lamuresc cateodata asupra celuilalt sau asupra a ceea ce el isi doreste sau este. In acest sens vorbeam de certuri fondatoare si nu de cele care distrug totul.
Rutina este buna dupa 5 ani de casnicie. Numai ca si atunci simti nevoia sa faci ceva absolut nebunesc pentru a iesi din monotonia care te sufoca daca nu sunteti amandoi atenti. Ma insel?
marţi, 4 martie 2008 la 7:37 pm
Mi-a placut intrebarea ce si-o punea Rita Rudner (comică) :
“De ce se dau femeile cu parfumuri cu aroma de flori, ca sa atraga barbatii?” Rita isi alege parfumul cu aroma care se numeste “interior de masina noua”
Barbatii se luptau pentru femei, iar ele adorau sa fie maritate,pentru ca era minunat sa gaseasca acea persoana speciala, pe care o plictiseau tot restul vietii. Asta conflict.
marţi, 4 martie 2008 la 7:40 pm
te urmaresc pe tine anahore… vezi si comentariul de pe Tu
)))))))))
marţi, 4 martie 2008 la 7:47 pm
1.
)))))))))))))))))
Ti-am raspuns si eu tot acolo
marţi, 4 martie 2008 la 7:50 pm
1,
Ne cunoastem?
marţi, 4 martie 2008 la 7:52 pm
anahoretus, ma speriasem. eu sunt casatorita de 13 ani si ma gandeam ce de timp am irosit incercand sa am o relatie cat mai armonioasa, timp pe care as fi putut sa-l folosesc mai bine si mai productiv in paruieli cu “consortu’”
marţi, 4 martie 2008 la 7:53 pm
oana,
nu poti nega ca va mai certati si ca dupa certuri parca renaste dragostea. sau ma insel din nou?
ps. eu ma opresc aici din scris pentru ca o sa creada ana ca i-am deturnat blogul
marţi, 4 martie 2008 la 7:59 pm
da, uneori asa e, dar uneori certurile mici si stupide pot uza o relatie. si atunci ai nevoie sa faci doi pasi inapoi, sa te uiti la tine si la el si sa-ti aduci aminte de ce te-ai casatorit cu el. si sa lasi orgoliile marunte de genul “eu-comand-aici-ba-nu-eu”
marţi, 4 martie 2008 la 7:59 pm
Anahoretus, tu ori stârneşti furtuni pe aici de dragul acelor certuri palpitante de care ziceai?
marţi, 4 martie 2008 la 8:04 pm
he’s making you a star baby …
))))))))))))))))))
ce gentleman … offf … ce romantic …
anahore don’t leave …
anaayanna … unde zicea de certuri palpitante ca trebuie sa citesc si eu …. trebuie sa fie tare …
marţi, 4 martie 2008 la 8:07 pm
Imi place aici , articole bune , comentarii si mai bune .
Tine-o tot asa anaAyana .
Cat despre Anahoretus , e bine ca starneste certuri , e mai palpitant
marţi, 4 martie 2008 la 8:09 pm
In legatura cu topicul , da o zona mai dezbracata atrage atentia . E o metoda a femeilor de a capta atentia si de a castiga beneficii .
Pana acum era vorba de discriminare sexuala , cand era vorba ca femeile nu erau avansate/ angajate in firmele mari
Acum nu mai e discriminare sexuala cand o femeie e promovata inaintea barbatilor pe motive ca arata al naibii de bine .
E drept nu ?
marţi, 4 martie 2008 la 8:11 pm
we all love him …
)))))))))))
don’t we ?
we want more , we want more …
marţi, 4 martie 2008 la 8:12 pm
Cristal,
acea persoană pe care să o plictisească tot restul vieţii?
marţi, 4 martie 2008 la 8:17 pm
AnaAyana
am scris in “pustiu” si parca e “sihastria” unuia. S-a inchis chilia si incercam sa iesim “din evidente”?
s-a starnit doar un vant de primavara !
marţi, 4 martie 2008 la 8:20 pm
Got it, de fapt, cred că sunt mai multe astfel de relaţii.
Referitor la certuri, ele sunt bune dar numai ca să lămurească anumite incertitudini.
mim,
din păcate se mai întâmplă şi nedreptăţi dintr-astea, imaginea a început să conteze din ce în ce mai mult…
marţi, 4 martie 2008 la 8:27 pm
Se intampla in sec XIX…

In sec. informatiei oamenii se plictisesc pentru ca au atat de multe lucruri de facut,incat habar n-au ce sa aleaga si de ce sa aleaga ceva, mai degraba decat altceva.
Cate paradoxuri !!!
marţi, 4 martie 2008 la 8:31 pm
Cristal, păi pe vremea aia erau oameni şi acum nu tot oameni sunt? Că aleg ei metode mai mult sau mai puţin virtuale de a se cunoaşte…e altă poveste.
marţi, 4 martie 2008 la 8:34 pm
cate pardoxuri …
Doamne iti multumim ca ne-ai dat-o pe cristal sa ne mantuiasca cu blogul ei.
Amin.
PS: am ramas speachless cand ti-am vazut blogul (cristal) si nu am putut sa scriu nimic acolo asa ca am revenit aici sa mai starnesc niste certuri. Iti multumesc pentru aceasta sansa. Doamne ce bine ca exista oameni cu care ma aseman !
marţi, 4 martie 2008 la 8:37 pm
1, tot nu ai răspuns la ce te-am întrebat, ia să-ţi vedem şi noi blogul, eu cred că o să avem multe de admirat
marţi, 4 martie 2008 la 8:50 pm
vai ce frumos … you realy care …
)))))))))))))
tu d-aia il placi pe anahore … ca are blogul mare?
scuze … iarasi am inceput …
nu imi fac blog pentru ca imi place sa discut pe blogurile altora, sa le citesc ideile, sa invat si sa mai si ascult din cand in cand … lucruri care desi aparent vi le faceti … YOU DON’T
marţi, 4 martie 2008 la 8:53 pm
1, dar tu pe cine placi?
marţi, 4 martie 2008 la 8:57 pm
Anaayana
iti mai amintesti cand iti povesteam pe prispa de desaga care o port cu mine? Am si mancare la mine: antiSPAM, o gustare vegetariana din anti-carne de porc. Si usturoi e!
The One
sa simtim cu ochii !!
nu poti scrie nimic-nimic pe blog? Stiu…cum e…
cred ca duelul antiplictiseala te-a mantuit , nu eu
ne asemanam??
marţi, 4 martie 2008 la 9:08 pm
te plac pe tine, o plac pe cristal, il plac pe anahore …
don’t get me wrong …
nu imi place ce scrieti insa … foarte fad …
si asta pentru ca “in real life” chiar cred ca sunteti ok.
de ce umpleti site-uile cu prostii ?
anahore – de ce nu iti cere sa iesi cu el in oras in loc sa (aici as fi folosit cuvinte din commentul pe care l-ai sters) pe blogul tau. Nu stiu daca intelegi ce vreau sa zic dar chiar ar trebui sa mai si “put your money were your mouth is” and do something …
PS: Imi vreau commentul sters inapoi …
marţi, 4 martie 2008 la 9:08 pm
Cel mai mult si mai mult iese in evidenta o atitudine.
Atitudinea inseamna mai mult decat un parfum asortat cu o tinuta, culoare a parului sau ton al vocii.
Atitudinea este un atribut holistic si iese in evidenta tocmai pentru ca ofera mai mult decat oricare si oricate metode discutate anterior.
marţi, 4 martie 2008 la 9:12 pm
ionut, dragule
))))))))))
you have mail…
marţi, 4 martie 2008 la 9:23 pm
cristal,
esti atat de profuda …
iar cand mi-ai spus “the one” in loc de unu …
esti o muza … pur si simplu o muza …
PS: ti-am zis ca te iubesc ?
marţi, 4 martie 2008 la 9:27 pm
imi vei canta la pian ,dupa ce vom iesi in evidenta,( ca asta era tema ), mancand ciupercute …
marţi, 4 martie 2008 la 9:28 pm
iubire … cand vorbesti asa imi vine sa intru la tine pe blog …
marţi, 4 martie 2008 la 9:38 pm
The One cred ca cu peticul de piele care-ti acopera un ochi, ai iesit in evidenta! Pentru ca numele tau e “GrandSoulThief” sunt sigura ca esti un pirat curajos . En garde !! Cum sa cante un pirat la pian? Numai daca vrea sa iasa in evidenta
marţi, 4 martie 2008 la 9:46 pm
Smart girl … I like that …
Ca sa vezi … unde dai si unde carpa …
I’ll be waching you….
marţi, 4 martie 2008 la 9:48 pm
Cristal, uite aşa ies unii în evidenţă
Eu cred că The One a vrut să ne arate că degeaba vorbim noi aici în timp ce alţii aleg să se manifeste. Păcat că nu au argumente..
Ionuţ,
exact ce spuneam mai sus, atitudinea spune mai multe decât detaliile mărunte
marţi, 4 martie 2008 la 10:02 pm
argumente ? anaayana … nu stii ca argumentele nu au valoare. Intelegi doar ce vrei sa intelegi. Cand ai fost ultima oara convinsa de cineva prin cuvinte? Singurele lucruri care pot convinge sunt sangele, sudoarea si cateodata lacrimile.
Vorbiti de atitudine … atitudinea nu sta in tzoale … ci in ce am facut eu in seara asta … sau poate nu vorbim de aceleasi lucruri.
marţi, 4 martie 2008 la 10:21 pm
Atitudine înseamnă şi respect iar tu numai modestia în persoană nu eşti şi ai vrut să ne dai tuturor o lecţie. În momentul în care te crezi atât de bun şi singura modalitate prin care o poţi demonstra sunt argumentele logice (pentru că într-o discuţie LIVE sigur nu ai fi avut acelaşi curaj), deci cuvintele, nu îmi spune de sudoare, lacrimi şi durere. AIci nu putem folosi decât CUVÂNTUL.
marţi, 4 martie 2008 la 10:34 pm
nu … hai sa scriem fiecare pe blogulrile noastre despre senzatii si emotii si apoi sa ne punem head-re pe blog: “nobody cares” … sau “nobody gives a damn”.
Helooooooo!
Incerc in loc sa ma refugiez intr-un blog obscur sa folosesc spatiul oferit de altii prin dialoguri, mai mult sau mai putin interesante, mai mult sau mai putin calme sau decente.
Nu cred ca am folosit altceva in “dialogul” cu voi decat CUVINTUL chiar daca mai dur sau mai condescendent. Da, folosesc cuvantul ca sa provoc in loc sa il astern pe hartie, tocmai pentru ca mai cred in puterea lui si nu vreau sa il vad prostituat si crucificat pe bloguri cretine.
marţi, 4 martie 2008 la 10:40 pm
Ok, acum deja te contrazici. Puţin mai devreme spuneai că nu crezi în cuvânt.
Lăsînd asta la o parte, dacă vii cu o idee în afară de dorinţa asta a ta dinamică de a răsturna clişee şi de a reinventa concepte, eşti invitatul meu. Numai că te rog să o faci în aşa fel încât să nu dai palme oamenilor şi să te faci înţeles.
Nimeni nu este obligat să primească sfaturi sau lecţii de viaţă de la un necunoscut.
Cei care scriu pe un blog îşi asumă istoria lui. E simplu ce faci tu, crede-mă! Practic nu ai identitate, nu ştie nimeni nimic din ceea ce gândeşti şi poţi arunca oricînd cu noroi. O poate face oricine.
Hai să dăm jos măştile şi să fim fair, ce zici?
marţi, 4 martie 2008 la 10:43 pm
[...] anaAyana, pe martie 4th, 2008 at Said: [...]
marţi, 4 martie 2008 la 11:01 pm
De ce dragutza … pe tine chiar te chema ayana ?
)))))
Si pe anahore … ?
Tu zici ca iti asumi un blog ? BLOGUL ESTE O MASCA. Eu tocmai de masca asta ma iau, nu de tine.
Este frapanta diferenta dintre persoana reala si blogul acesteia. Atat. Si asta mi se pare pura ipocrizie.
Faptul ca unii se identifica atat de tare cu masca incat nu-si mai pot iesi din rol asta e alta problema.
Am zis ca nu imi place blogul cutare sau cutare, nu te mai simti cu musca pe caciula ca nu ma refeream la tine intotdeauna. De fapt chiar mi-a placut sa stau de vb cu tine si cu cristal.
A, si te rog nu imi pune cuvinte in gura … nu am spus ca nu cred in cuvant, am spus ca nu cred in argumente si in puterea de convingere a cuvintelor.
Am un mesaj si pt gay-friendul tau anahore:
Inceteaza cu ideile de genul “scoate-ti pozele de pe blog”. E tot ce are ! Glumesc. Anahore chiare un dragutz. Va sta bine impreuna pe bloguri
Merci. Noapte Buna. Vorbim …
PS: Ultimul comentariu ti-l las tie. Doar e blogul tau.
Poate comentez maine …
marţi, 4 martie 2008 la 11:01 pm
Ok, ai ieşit în evidenţă, te aplaudăm, mulţumim pentru demonstraţie
Să te vedem de aici în colo. Ştii cum se zice: nu contează bătăliile mici ci războiul.
Nu poţi să fii în totalitate pe un blog aşa ca-n realitate, e prea puţin, oamenii nu se cunosc nici live apoi prin firimiturile astea. Măşti vor fi mereu, nu o să reuşeşti să schimbi lumea cu comportamentul ăsta. Toţi le avem, unii chiar masca anonimilor.
Care sunt nemulţumirile tale de fapt?
Nimeni nu s-a bătut cu pumnii în piept că deţine adevărul absolut. Toţi încearcă să comunice mai bine, nu a reuşit nimnei să facă asta peste noapte, aşa cum vrei tu…
By the way! Mă cheamă Ana şi cred că scrie în prezentarea mea acest lucru.
marţi, 4 martie 2008 la 11:12 pm
“Un actor grabit, care spune, replica si-apoi a plecat zambind,
Un actor grabit, care-a si uitat, ce a rostit, pe scena,
Un actor grabit, care pleaca, imediat ce piesa a luat sfarsit,
Bucuros ca rolul a fost usor, alearga.. spre alt? decor? ”
AnaAyana sunt convinsa ca deja ai un nou subiect.
Eu ma gandesc ca uneori o palma in vant , se poate considera si mangaiere. Un duel cu cuvinte se termina cu ganduri bune.
Curiozitatea ta provoaca. Tu ai un “sac” de intrebari.
marţi, 4 martie 2008 la 11:14 pm
Cristal, drăguţă ca întotdeauna şi nu falsă aşa cum cred actorii
Deja e gata noul subiect!
marţi, 4 martie 2008 la 11:17 pm
Nu ma lasi sa-mi fac “my beauty sleep”.
Cine a zis ceva de nemultumiri ?
De fapt a fost un exercitiu interesant azi …
Te-am deranjat ATAT DE TARE ? Si acum nu raspunde pentru gay-friend te rog !
Ce batalie – 112 responses.
Well done…
Ain’t nothing like a good war.
marţi, 4 martie 2008 la 11:21 pm
Prietene, pot fi tot ceea ce spui tu… Oricum nu imi pasa
Poti sa ma faci cum vrei ca ma lasa rece. Asa ca fa-ti si tu update-uri si mai schimba placile. Vezi ca s-au inventat DVD-uri in caz ca nu stiai.
Anyway… vezi ca somnul constiintei naste demoni. Asa ca ma indoiesc ca esti o aratare prea-frumoasa
marţi, 4 martie 2008 la 11:22 pm
Cam la asta mă refeream.
În timp ce unii merg să-şi facă somnul de frumuseţe, alţii scriu şi îşi asumă fiecare cuvinţel pentru că nu e chiar uşor să munceşti şi să vină unii şi alţii să facă reforme într-un pahar cu apă.
Concluziile se trag după ipoteze şi niciodată înaintea lor, numai dacă reduci totul la absurd poate că sunt şanse dar metodele astea nu sunt în 3 paşi ca ştiu eu ce reţete de făcut ghiveci.
marţi, 4 martie 2008 la 11:25 pm
Ciudat , dar mie mi-a placut “trecerea” lui GrandSoulThief .
Ii spuneam ca il asteptasem. Mi-a oferit “un gand”.
Fiecare om e o lume. Si fiecare lume are ceva deosebit …care “iese” mai mult sau mai putin in evidenta.
Astept noul subiect. Mereu incerc sa ghicesc cam de unde iti pot veni ideile?
marţi, 4 martie 2008 la 11:27 pm
Cristal, ştiam deja că o să-ţi placă reformatorul nostru. Avem nevoie de oamenii ăştia, dacă stăm aşa ca Spam-urile şi nu ne dă nimeni delete ne înmulţim şi apoi ori dă bir cu fugiţii ori nu mai face faţă
Mă inspir din viaţă. Chiar mă gândeam. Nu cred că o să se termine vreodată subiectele pe care le abordez. Uite şi tu cum apar ciupercuţele, vorba ta
marţi, 4 martie 2008 la 11:37 pm
S-a trezit gay-friend-utul…
Off si voiam sa scriu pe blogul tau mai mult maine…
Anawhore, pardon anahore,
Io’ vad lucrurile asa:
1. Ori nu iti pasa de anaayana, lasand-o prada unor comentarii impertinente ale unui tupeist prea-frumos.
Ceea ce nu prea cred, in lumina ultimelor lecturi de pe blogul tau “roz”.
2. Ori ai stat pana acum sa cauti in biblioteca ceva de scris pentru maine. Poate poate gasesti ceva touchy asa ca pentru blogul tau.
3. Ori te-am enervat atat de tare incat ai stat pana la ora asta sa scri 2 randuri si alea penibile.
Wich is it, beautiful ? Unu, doi sau gay ?
Daca te simti singur poti sa imi scri … pup
marţi, 4 martie 2008 la 11:39 pm
scri se scrie cu doi de i
marţi, 4 martie 2008 la 11:41 pm
detaliiiiiii ….
dar te iert ca imi place de prietena ta cristal.
cristal draga … vorbim maine pe blogul tau ?
marţi, 4 martie 2008 la 11:45 pm
Mă bucur că m-ai iertat, aş fi avut păreri de rău dacă nu-ţi ziceam adevărul. Oricum, noi aici nu ne menajăm.
iar cine nu ţine psul să-şi dea demisia (vorba unui filozof contemporan)
marţi, 4 martie 2008 la 11:48 pm
Gay-friend? hahahahahahahaha, esti tare amice
la cum vorbesti de homosexuali cred ca ai o fascinatie ascunsa pentru asta acolo pe undeva
Hai! Spune tot
o mica confesiune este intotdeauna buna pentru spirit ca oricum esti anonim si nu stie lumea cine esti, poate ti se mai schimba si tie imaginea in silfidic, ca la aia de monstru pe care o ai nu punem botul
1. Anaayana isi poate purta singura de grija. Blogul meu nu e roz, e rosu ca si cartierul ala din Amsterdam, daca ai fost!
2. Am alte lucruri mai bune de facut decat sa imi pierdt timpul cu tine.
3. Nu ma inervezi. Nu te flata singur ca te rupi
4. Poti considera dialogul nostru inchis. La cat de revolutionar esti, nu ai nevoie de cineva ca mine. Daca doresti publicitate incearca si tu la circ! Mai sunt locuri libere la categoria bufon de serviciu
Hai! Sanatate si sa ne intalnim in alta viata
marţi, 4 martie 2008 la 11:50 pm
The One
Am prins manusa… “Trofeul” va fi : uimire sau surprindere
Ceva tot castig eu …
marţi, 4 martie 2008 la 11:52 pm
AnaAyana
Sunt chiar atat de previzibila ? Stiai DEJA ca o sa-mi placa un Grand Soul ? Mereu o sa-mi placa florile de cires
marţi, 4 martie 2008 la 11:54 pm
Cristal, dacă-mi aduc aminte bine ţi-a plăcut şi de dl. Vărar
şi el tot cam aşa se manifesta pe aici… un adevărat pitbull în retragere sau un actor grăbit?
miercuri, 5 martie 2008 la 12:01 am
Suntem toti impartiti in vanatori si vanat. Depinde de fiecare ce parte isi alege, si mai important , daca constientizeaza in ce tabara se situeaza
ana.. mi-ar trebui cam o zi sa citesc toate commenturile de la postul asta…
A big round of applause for you then ….
miercuri, 5 martie 2008 la 12:04 am
@anawhore
Wow … take it easy boy …
Am glumit , nu te ataca in halul asta ca bate la ochi prea rau. Esti plin de smileys… ce e cu tine ?
Ok … daca tu numesti asta dialog … il incheiem. Desi era tare pacut sa te terfelesc.
Si acum ca a venit momentul confesiunilor …. Sunt gay.
Te simti mai bine boy ? A, si tu si cu mine nu suntem amici, nici pe departe. I’m your daddy !
Nu mai abera cu “am lucruri mai bune de facut. Nu n-ai. Spre deosebire de mine (care sunt racit cobza si d-aia am avut timp sa chat-uiesc) tu o tot lungeeesti pe blogul asa roz. NIci macar nu stii sa injuri boy. Injura-ma si tu o data. Be a man !
Si acum spune sincer: ai plans la final la pacientul englez ? I bet you did !
@cristal
Honey, you won me …
miercuri, 5 martie 2008 la 12:10 am
centrefold,
se mai întâmplă
miercuri, 5 martie 2008 la 12:16 am
AnaAyana
…
Si nu intelegeam de ce. Nu cred ca aveai nevoie sa fii inconjurata de oameni care iti dau numai dreptate , care fac plecaciuni.
, lui Văraru tablourile “originale” si lui The One … o sa aflam.
mi-a placut si Cougar , si Vărar (nu-l uitam) si acum “The One” Manifestari de “rebeli” Sunt mai mult de atat …
Fiecare a ieşit cu ceva in evidenţă. Fiecare apăra o idee
Intr-adevar aici e “teritoriul” tau , dar mereu mi se parea ca erai “aparata” de
Lui Cougar ii place vinul bunnn
Pitbullii sunt si ei suflete si ce mai musca… si daca unii oameni sunt actori grabiti , nu-i nimic se intorc ei pe scena care le place si unde culeg aplauze
miercuri, 5 martie 2008 la 12:29 am
Cristal, cu toţii apărăm principii, avem ceva de zis şi încercăm să transmitem un mesaj.
Nici mie nu-mi place să mi se dea mereu dreptate, am senzaţia că e ceva fals la mijloc şi nu se mai vede adevărul. Uite pentru asta e bine să ni se spună la timp
miercuri, 5 martie 2008 la 1:42 am
Referitor la culoarea rosie… mi-a adus aminte de un compliment ce mi-a fost facut de cineva… eu avand o burtica, burtoi
) ” Marius, ce bine iti sta in rosu”
)
miercuri, 5 martie 2008 la 1:55 am
Cosmin, era tricoul roşu sau vorba subtilă?
miercuri, 5 martie 2008 la 2:51 am
Cred ca ambele
)
miercuri, 5 martie 2008 la 3:55 am
vorba era rosie si tricoul subtil :p
miercuri, 5 martie 2008 la 9:18 am
Deci numai un tricou roşu poate să sublinieze un mijlocel într-un mod subtil
miercuri, 5 martie 2008 la 6:41 pm
Foarte bun articolul, imi place mult cum scrii, eu cred ca depinde si de cum arata o persoana anume…daca arata bine devine automat atragatoare si daca nu-si expune anumite parti ale corpului. Eu cred ca o fata simpla de exemplu, care nu iese in evidenta prin ceva anume si e doar scumpa si frumoasa…va iesi in evidenta fara sa vrea…asta da farmec unei femei frumoase
joi, 6 martie 2008 la 3:49 am
Andrei, am văzut şi persoane care nu arată bine fizic dar emană o căldură şi bucurie molipsitoare. Cred că aşa se explică faptul că frumuseţea (mai) vine şi din interior!
Te mai aştept
joi, 22 mai 2008 la 3:17 am
“Am întâlnit o grămadă care spun că ei nu suportă faptul că numai femeile sunt curtate şi că ar trebui să înceapă şi ele să facă puţină curte. (garduri)
Cică pentru o femeie este mai simplu iar bărbaţii trebuie să se zbată să le cucerească.
Aşa greu e?”
nu stiu, din punctul de vedere al barbatului, considerand ca e posibil ca femeia sa nu te placa, prin insistenta (zbatere, vorba ta) exista riscul sa doar intri sub pielea ei, poti obtine multe astfel, dar nu ar fi cinstit nici pt. el, nici pt. ea; de aia personal nu prea ma zbat, sau cel mult ma opresc acolo unde concluzionez ca mi s-a dat atentie doar din diferite motive (ca de ex. ca raspuns la mici atentii), exceptandu-le pe cele “cucernice” (ca dansa ar fi interesata de mine cu adevarat)
daca in ciuda acestor lucruri barbatul continua, sperand sa mai castige bataliile ca si Hitler in ‘44, atunci e foarte greu
mai exista si varianta curtarii ironice (ironice impotriva sortii, nu a femeii), cum sunt unii adeptii bataliilor pierdute, dar cred ca asta deja se transforma din ceva “atat de greu” in otravire lenta si desi face cinste acestor persoane, poate duce la prabusirea lor interioara
marţi, 5 august 2008 la 12:42 pm
fraierii le curteaza, ca aia destepti doar stau cu p*** in sus si le asteapta pe ele sa le sara in p***
marţi, 5 august 2008 la 4:17 pm
Nu stiu daca e indicat ca “desteptii” sa stea cu nazuinta in sus, pentru ca cine stie cine sare -cu piper -(poate sare un el in loc de ea sau o ea de 110 kg si ajunge sarmanul dezvelit la chirurgie), sau ce cade de sus -tencuiala de pe tavan ?
Exista si vorba aia- ce pica din cer nu-i pacat (da-i aleatoriu, as completa)